Madelia skrev 2014-09-11 16:39:50 följande:
Åh så fin liten :)
Här händer inte så mycket förutom att magen växer lite faktiskt, men det beror förmodligen även på att jag äter mer än vanligt ;) annars är jag lite trött och utöver det känner jag ingenting.
Vi har RUL 30/9, ska bli jättespännande att få veta vad det är därinne:) jag har en känsla av att det är en pojke, helt utan anledning dock. Haha.
Så känner egentligen jag också. Magen växer, känner mig redan stooor (!) och kissar hela tiden. RUL snart för er, KUL! Det är ju inte alls långt kvar. Uppdatera sen om du hade rätt eller inte ang. könet :) Lycka till med allt!
Nixe skrev 2014-09-11 17:19:32 följande:
Just ja, fick veta att moderkakan ligger i bakväg så jag borde känna sparkar om ett par veckor eller så :D längtar ngt så otroligt!!
Tack! Detsamma, ni fick ju ännu bättre siffror, härligt! :) KUB-testet var en upplevelse i sig, verkligen. Alla närbilder, se hur h*n skjuter ifrån med fötterna, tar sig för ansiktet vrider och vänder på sig, för att till slut somna (vi höll på ett tag, livlig en där inne!) För oss var det dessutom vi fick se bebis "på riktigt" och man kunde urskilja vad som är vad o.s.v. Jag tänkte berätta för min chef imorgon, om hon inte är sjuk för det har hon varit i två dagar nu. Men jag är lite nervös inför det. Hur berättar man? Haha! Vad sa du till din chef? Min moderkaka ligger också i bakväg, snart så känner vi förhoppningsvis kullerbyttorna där inne! :) Lycka till i fortsättningen!