emzerus skrev 2015-12-22 21:20:00 följande:
Tack snälla du <3 Tyvärr känns det kört denna gång då jag är på äl+14 o bim imorgon men negativt test imorse :( Har ju tyckt mig ana något svagt på ett par test för nån dag sen men idag ingenting...
Är du gravid nu eller har du precis fått barn?
Jag fick en liten kille för fyra månader sen som ligger och sover i mitt knä just nu.. Det är så konstigt med tid, för de 15 månaderna som jag försökte bli gravid var så sjukt långa! Tiden mellan äl och bim kändes som en evighet! Och sen kom graviditeten och den bara flög förbi, jag hade turen att må bra hela tiden. Sen valde min bebis att komma ut tio dagar efter bf och de tio dagarna är de absolut längsta i mitt liv! Tiden stod typ stilla! varje dag kändes som ett år typ. Och sen kom min bebis och dehär fyra första månaderna har bara flugit förbi. Som om någon har börjat snabbspola mitt liv typ :) men jag är så lycklig över att han är här och att det gick bra tillslut, och jag hoppas att det kommer att gå vägen för dig också snart! Har du fått gå någon utredning för o se varför du fått missfall?