emzerus skrev 2015-08-05 19:29:39 följande:
Nej fyy va tråkigt!!! :( har du passerat bim, när hade du ÄL? Tänkte om det möjligen är tidigt o att du imorse kanske (av nån anledning) inte hade så koncentrerad urin? bara en tanke...
Annars kan det ju tyvärr vara så att det befrukatade ägget inet fäst o att det därför avslutades... blöder du nu?
Förra månaden när jag plussade fick jag svaga plus innan bim och gravid 1-2 på cb digitala på Äl+11...sen på Äl+15 (bim-1) fick jag Inte gravid på det digitala. men hade inte börjat blöda än då... men på Äl+17 började jag blöda. Och konstaterade då att det var ett tidigt missfall.
jag hoppas att det är så att det är tidigt i graviditeten o att det kanske därför ger lite olika resultat, men ville också berätta vad jag själv var med om förra månaden.
All lycka till dig!
Testade idag igen och det blev bara en skugga, knappt synlig på stickan så nu väntar jag in blödningen. Jag har bara blodblandade flytningar än så länge och har inte ont. Tempen ligger fortfarande högt över 36.75 (ingen dipp än). BIM idag eller imorgon. Jag hade ÄL den 24/7.
Jag räknar det här som ett väldigt tidigt missfall.
Tack gulle <3 Det är alltid bra att läsa om andras erfarenheter. Mitt förra tidiga missfall var mer brutal. Fick plus efter BIM men började blöda i samband med att jag fick minus bara dagarna efter. Och då blödde jag en hel del, och hade väldigt ont (åkte in akut pga små krystvärkar). Var väldigt rädd då. Nu känner jag mig konstigt nog betydligt lugnare, kanske för att jag vet vad som kan hända. Kanske blir en mildare upplevelse den här gången.