Åh så spännande!!! Håller alla tummar och tår!
Jag har också första månaden med NC och prickade också in ägglossning denna månad, BIM den 14 oktober. Har känt mig extremt annorlunda denna månaden. Jätteömma bröst, molvärk i både mage ocj rygg (extrem sådan - nu ligger jag här med värmekudde), lite frossa och väldigt ömma bröst. Är bara så rädd att kroppen spelar mig ett spratt!!!
Manda84 skrev 2015-10-08 20:55:31 följande:
Gaaaah!
Jag måste få ventilera!
Jag har börjat med natural cycles plan för en dryg månad sen, och tack vare appen gjorde jag ÄL-test tidigare än jag annars gjort. Så jag VET att vi prickade ÄL denna gång. (Clearblue ÄL-test också)
I två dagar nu har jag haft spända bröst och känt mig lätt illamående. Har tänkt att det är inbillning men ikväll orkade jag inte hålla mig längre. Tog ett grav-test (bim-3 efter två koppar kaffe och bara tre timmar efter senaste kiss, så absolut inte optimalt)
Det är ett streck!!!!!!
Så svagt att det bara skymtar vagt i vissa ljus, så jag är rädd att det bara är önsketänkande och inbillning, men jag TROR det kan va nåt!!
Första gången efter lång tids kämpande isåfall - snälla, håll en tumme för oss! :)