Jag har inte varit här inne på ett tag för jag har inte velat tänka, googla, läsa osv..
Men! Vi måste prata om nidblödningar!
Jag är inte så bevandrad i ämnet, vet inte varför det sker, när i cykeln, hur länge etc...bara ATT det kan ske.
Sent på söndag kväll 22 mars, runt midnatt, gjorde jag och sambon ett försök innan han åkte bort och jobbade en vecka. Tyvärr blev vi avbrutna av min jourtelefon preciiis innan utlösning, och sen kom vi inte igång igen..
Klockan 5 på måndag morgon kom glada gubben på mitt ÄL-test, och jag blev lite ledsen över ännu en sumpad månad.
Nu i tisdags blödde jag lite. Inte mycket alls, bara att det kom lite lite varje gång jag kissat. I onsdags, torsdags och idag - inget alls! Mensen bör inte komma förrän nu på tisdag som kommer. Har aldrig nånsin haft mellanblödningar förut.
Hjärnan säger att det är en slump, men hjärtat kan inte låta bli att hoppas att en stark simmare smet ut innan vi blev avbrutna, och lyckades hitta fram.
KAN det vara en nidblödningar? Passar det i tidsspannet? Är det möjligt?
Tog ett graviditetstest igår (kunde inte hålla mig) men det blev såklart negativt. Det är ju alldeles för tidigt, det vet jag ju egentligen.
Men vad säger ni som har koll? Kan jag hoppas, eller är det bara att ta nya tag denna månadens?