Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Lisen84 skrev 2015-04-04 06:42:48 följande:
2 gånger i mitt liv har jag haft en liten röd-brun blödning som varade 1-2 d ca 1 v innan mens. Första gången var det en nidblödning (testade positivt på bim). Ska sägas att vid det tillfället högg det även till lite i livmodern, som kort mensvärk typ. Andra gången var för några månader sedan. Var då helt säker på att det var en nidis eftersom jag tyckte det kändes likadant. Fattade inte varför jag testade negativt 1 v senare! Men fick någon dag efter det min mens som vanligt. Jag tror inte att andra gången var ett tidigt missfall utan bara en konstig mellanblödning. Ska nämnas att denna konstiga mellanblödning kom efter missfall månaden innan så kan mycket väl vara pga av det mensen krånglade.
Så mina erfarenheter är att det är mycket möjligt att det var en nidis för dig (vet flera som blivit gravida trots "avbrutet samlag") men kan oxå vara den där förbannade mensen som krånglar! Hoppas på det första :)
Tack för svar! :)
Hoppas fortfarande...blödde lite lite igen i lördags, så tappade förhoppningarna, men det var verkligen pyttelite, och sen har det inte kommit något mer. Så himla elakt av kroppen att göra såhär om det inte är något, när det aldrig varit såhär förut :)
Mensen borde komma imorgon. har inte gjort något mer test, men håller verkligen tummarna för att det går min väg :)