• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-25 10:03:18 följande:

Grattis tallbarr!!

Tack så mycket! Hur går det för dig med immunbehandlingen?
  • AnnC

Jo min kropp svarar bra på immunbehandling men har inte blivit gravid än. Väntar precis mens så Kör vi ett fjärde försök med behandling. Ska få göra en äggledarsköljning denna cykel med. Så vi hoppas på denna!!

• Bittersweet2012

Hej tjejer!
    Råkade blockera mitt konto o va inte inloggad på ett par månader!

Stort GRATTIS till alla er som fått plus!!!

Tallbarr så glad för dig!!! AnnC håller tummarna att det blir plus snart för dig med!

Här fick vi vår älskade son för en vecka sen! Vänjer mig fortfarande vid tanke att jag är 2-barnsmamma . Men guuud va mysigt det är med en liten i famnen

• Tallbarr12
    Bittersweet2012 skrev 2015-08-25 13:48:17 följande:

Hej tjejer!

Tallbarr så glad för dig!!! AnnC håller tummarna att det blir plus snart för dig med!

Här fick vi vår älskade son för en vecka sen! smile1.gif Vänjer mig fortfarande vid tanke att jag är 2-barnsmamma smile5.gif . Men guuud va mysigt det är med en liten i famnen smile2.gif

Stort grattis till sonen Bittersweet!!
  • Tallbarr12
    dreaminggirl skrev 2015-08-25 13:13:30 följande:

Åh grattis Tallbarr, vilket starkt plus!!

Lycka till AnnC!!

Jo, vågade inte testa förrän 3 dagar efter bim
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2015-08-25 13:48:17 följande:

Hej tjejer!

Här fick vi vår älskade son för en vecka sen! Vänjer mig fortfarande vid tanke att jag är 2-barnsmamma . Men guuud va mysigt det är med en liten i famnen

Nämen va roligt, grattis!! Här är de 4 veckor kvar till lillebrors beräknade ankomst :)
    Blivande 2 barns mamma
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)