• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • dreaminggirl

Ååh men va roligt AnnC!!! Det är ett väldigt bra sätt att börja på, med ett plus :) Håller tummarna för att allt går bra!! Underbart roligt ju :) Du får uppdatera hur det går! Har du passerat BIM?

• AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-08-27 15:09:22 följande:
    Men åh så glad jag blir!!! Gör du mig sällskap i maj-tråden då? smile5.gif
    Jag har sparat majtråden och gått med i Fb gruppen men väntar lite med att skriva något än!
  • AnnC

Tack 1stoltmamma och in the making! Dreaminggirl ja det är ju det där med bim, har ju ganska kort lutealfas. Men äl+15 idag så borde väl ha passerat även en "vanlig" bim nu

• Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-29 15:44:03 följande:
    Jag har sparat majtråden och gått med i Fb gruppen men väntar lite med att skriva något än!
    Härligt! Jag är med i majtråden men väntar med fb-gruppen till efter vul, tror jag.
  • AnnC
    Ultiva skrev 2015-08-30 21:37:16 följande:

Grattis alla som plussat! Är jag ensam kvar här nu då? 

Men hur går det för dig då, får du någon hjälp?
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-08-30 23:40:57 följande:
    Härligt! Jag är med i majtråden men väntar med fb-gruppen till efter vul, tror jag.
    När har du vul? Jag har om precis två veckor men funderar på att flytta fram några dagar, känns tidigt och så kanske man inte ser så mycket som man vill... Å andra sidan bra med en start ifall det inte ser bra ut, då går det fortare att få ut det om det skulle va MA igen.
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-08-31 12:09:19 följande:
    När har du vul? Jag har om precis två veckor men funderar på att flytta fram några dagar, känns tidigt och så kanske man inte ser så mycket som man vill... Å andra sidan bra med en start ifall det inte ser bra ut, då går det fortare att få ut det om det skulle va MA igen.
    15/9, sköterskan hävdade att man ska kunna se hjärtat då.
  • Tallbarr12
    Ultiva skrev 2015-08-30 21:37:16 följande:

Grattis alla som plussat! Är jag ensam kvar här nu då? 

Hur går det för dig?
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)