• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Darimna

Tappa inte hoppet, jag försökte i flera år för första barnet!

Det där livet att leva i tvåveckorsintervall av väntan, hopp och förtvivlan längtar jag INTE tillbaka till! Jag har bestämt mig för att inte låta det bli så den här gången utan försöka att bara leva som vanligt, ha sex för att det är skönt inte för att avla och inte räkna dagar.

Men det är ju svårt när man börjar vara BIM+12 nu och fortfarande inget plus.. 

• Tallbarr12
    Darimna skrev 2015-05-27 07:32:56 följande:

Varför heter det bim förresten? Vad kommer "i" ifrån? 

Beräknad icke-mens alltså datumet när mensen är beräknad men när man inte vill att den ska komma
  • TheRealMe

Hej allihopa. Har en dotter som är född -12 o jag o min man har försökt skaffa ett syskon i lite över 1 år nu men inte lyckats. Har oregelbunden mens så har precis avslutat min första kur med pergotime. Så vi får hålla alla tummar o tår att det hjälper för detta tar på krafterna verkligen speciellt när man har världens barnlängtan

• Javli

Här har det gått bra. Fick plus i juni och är ni i v 7. Tar inte ut något i förskott utan var en dag i taget.

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)