• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Ultiva
    AnnC skrev 2015-08-31 12:07:52 följande:
    Men hur går det för dig då, får du någon hjälp?
    Nä... jag är överviktig, så det får jag inte... Men har skrivit in mig på itrim nu för att få hjälp med den biten i alla fall...
  • mom2012
    Ultiva skrev 2015-09-04 17:33:13 följande:
    Nä... jag är överviktig, så det får jag inte... Men har skrivit in mig på itrim nu för att få hjälp med den biten i alla fall...
    Jag gick med I viktväktarna för att få bort ett antal IVF kilon. Det är faktiskt enkelt och I början behövde jag inte ens motionera för att gå  I vikt. Jag fick ner 4 kg och då slarvade jag ganska bra med godis och sådant så med facit I hand kunde jag gått ner mer med diciplin.

Jag tror de har BMI 30 som gräns på min klinik.

Lycka till och tank att det är värt det för då får ni hjälp med IVF och snart ert knyte I famnen
  • Ultiva
    mom2012 skrev 2015-09-06 14:16:11 följande:
    Jag gick med I viktväktarna för att få bort ett antal IVF kilon. Det är faktiskt enkelt och I början behövde jag inte ens motionera för att gå  I vikt. Jag fick ner 4 kg och då slarvade jag ganska bra med godis och sådant så med facit I hand kunde jag gått ner mer med diciplin.

Jag tror de har BMI 30 som gräns på min klinik.

Lycka till och tank att det är värt det för då får ni hjälp med IVF och snart ert knyte I famnen
    Tack och grattis till att du hittat någon som fungerar för dig, och som du mår bra av! 
    Jag har testat men för mig funkar det inte. Men nu är jag inskriven på itrim och hoppas att det fungerar. Alla är vi olika. Jag önskar att det hade varit enkelt!   :)
  • 1StoltMamma

Hej var tvungen att titta in och se hur de är och hur de går för er? Själv har vi fått en lillebror som blev en månad igår.

Blivande 2 barns mamma
  • Tallbarr12
    1StoltMamma skrev 2015-10-17 10:22:40 följande:

Hej var tvungen att titta in och se hur de är och hur de går för er? Själv har vi fått en lillebror som blev en månad igår.

Blivande 2 barns mamma
    Grattis!!

Jag går in i vecka 13 imorrn, var på vul i V8 och såg ett litet pyre med tickande hjärta <3
  • AnnC

Grattis 1stoltmamma!

Kul det går bra tallbarr! Här går det också framåt, v 12 idag. Välbevakad bebis, redan 4 ul och många fler kommer det bli!

• dreaminggirl

Åh va roligt Tallbarr och AnnC! Va glad jag blir för er!

Vår lilla bebis blir två veckor idag och hon är helt helt underbar! Tänk att ni oxå har det framför er nu ?

• in the making

Vad roligt att det går bra i graviditeterna AnnC och Tallbarr! Klarat er från illamåendet?

Här blev det en lillasyster som hunnit bli 7v(föddes 2v innan BF så jag blev lite snuvad på slutet av graviditeten), tyvärr har vi lite struligt med magen så hon är väldigt olycklig på kvällarna men annars är det fantastiskt ?

• Tallbarr12
    in the making skrev 2015-10-18 01:03:39 följande:

Vad roligt att det går bra i graviditeterna AnnC och Tallbarr! Klarat er från illamåendet?

Här blev det en lillasyster som hunnit bli 7v(föddes 2v innan BF så jag blev lite snuvad på slutet av graviditeten), tyvärr har vi lite struligt med magen så hon är väldigt olycklig på kvällarna men annars är det fantastiskt ?

Tack! Det går skapligt med illamåendet. Kör upp maken när jag vaknar för att hämta nyponsoppa och så får jag ta det lite lugnt och sitta still efter frukost för att den inte ska komma upp igen. Men mår bra resten av dagen. Hoppas att det ska klinga av snart, maken skulle nog vilja få en sovmorgon någon gång

Har ni fått någon hjälp med magen? Jag antar att ni provat allt vid det här laget med droppar och uteslutit saker ur kosten mm, men ville ändå höra mig för vet hur jobbigt det är med en liten med strulig mage. För E gick det över fort, men det var jobbigt så länge det varade!
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)