• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • bjarnes12

Hej! Hoppar in här.

Har en son född november 2012 och nu är vi på försök ett till syskon.

Bim på fredag, negativt test idag.

Sonen blev till på första försöket och jag plussade på bim-5 med Honom

• AnnC
    SessanM skrev 2015-05-04 18:29:00 följande:
    Usch vad jobbigt AnnC :( Verkligen tråkigt att höra, men nu måste de väl göra något drastiskt för att hjälpa dig?

Skönt tallbarr! Hoppas du får lite svar :)
    Fast vad ska de göra... Visst tänker jag begära lite mer prover nu och annars kanske be de lägga till nåt i behandlingen. Men känns ju som rena chansningar, ingen vet vad som riktigt hjälper. Vi vet heller inte om detta var ett "vanligt" missfall för att nåt är fel på fostret eller om det hänger ihop med mina immunologiska problem. Ovisshet är fan sämst
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2015-05-04 18:14:28 följande:

Var på gynakuten imorse då mina symptom försvann i lördags samtidigt som växtvärken gick över till kraftig mensvärk. Visste det var kört och ville ha det bekräftat så jag kan sluta med mediciner... Blöder inte än, hoppas det kommer igång av sig självt..

Nej va tråkigt!!! kramar
  • Tallbarr12

Nu har jag varit hos gyn. Allt såg bra ut och hade en äggblåsa på 18 mm (dag 15 i cykeln och har inte kännt av äl än) och slemhinnan var också bra tjocklek på. Men hon skickade remiss till sjukhuset för utredning eftersom vi hållt på ett år nu. Men känns skönt att det såg bra ut så nu hoppas jag att det tar sig framöver.

• Ultiva
    AnnC skrev 2015-05-04 18:14:28 följande:

Var på gynakuten imorse då mina symptom försvann i lördags samtidigt som växtvärken gick över till kraftig mensvärk. Visste det var kört och ville ha det bekräftat så jag kan sluta med mediciner... Blöder inte än, hoppas det kommer igång av sig självt..

Vad tråkigt att höra! Hur går det för dig nu? 
  • AnnC
    Ultiva skrev 2015-05-11 17:18:44 följande:
    Vad tråkigt att höra! Hur går det för dig nu? 
    Ska till sjukhuset och få cytotec imorgon då det inte vill komma ut av sig självt.
  • Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-05-11 17:52:59 följande:
    Ska till sjukhuset och få cytotec imorgon då det inte vill komma ut av sig självt.
    Åh fy tusan, tänker på dig imorgon <3
  • Tallbarr12
    bjarnes12 skrev 2015-05-11 17:38:09 följande:

phpovezkC24817.jpg

Blir förhoppningsvis syskon i januari <3

Åh grattis!!
  • bjarnes12
    Tallbarr12 skrev 2015-05-11 21:16:58 följande:

Åh grattis!!

Tack så mycket! Känns fortfarande lite overkligt.
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)