• Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Hej! Jag har en liten tjej född i april 2012 och nu bestämde min man o jag att det va dags för syskon Med första tog det på första försöket, så nu väntar vi med spänning att få se hur fort det går denna gång . Nån mer som vill följas åt?

• Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
  • Maräng87

Tack tjejer! Vilken rensa du går igenom AnnC. Håller alla tummar att allt ser bra ut hela vägen och att ni får er efterlängtade liten i maj :)

• Bittersweet2012
    Maräng87 skrev 2015-10-29 09:14:05 följande:

Tack tjejer! Vilken rensa du går igenom AnnC. Håller alla tummar att allt ser bra ut hela vägen och att ni får er efterlängtade liten i maj :)

Hur gick det på ul???
  • Maräng87
    Bittersweet2012 skrev 2015-11-10 21:11:56 följande:
    Hur gick det på ul???
    Det gick som vi hoppades :) Ett pickande litet hjärta <3 V 11 i morgon och inskrivning hos bm!
  • Bittersweet2012
    Maräng87 skrev 2015-11-10 21:46:48 följande:
    Det gick som vi hoppades :) Ett pickande litet hjärta <3 V 11 i morgon och inskrivning hos bm!
    Härligt!!!
  • Tallbarr12

Hur går det för er här inne?

Vi var på rul idag! Allt såg bra ut men fick mest roliga bilder på huvudstående bebis då hon (!) inte ville vara med riktigt och vända sida till fick hoppa och kissa och massa trix för att bm skulle se allt ur rätt vinklar

• Maräng87
    Tallbarr12 skrev 2015-12-03 19:19:08 följande:

Hur går det för er här inne?

Vi var på rul idag! Allt såg bra ut men fick mest roliga bilder på huvudstående bebis då hon (!) inte ville vara med riktigt och vända sida till fick hoppa och kissa och massa trix för att bm skulle se allt ur rätt vinklar

Åh vad kul! Grattis till lyckat rul!

Jag är i v 14, 13+1, och tror att jag börjat känna lätta rörelser. Har tid för rul 12/1 :)
  • AnnC

Härligt att det går bra för er! Och grattis till tjejen tallbar :)
    Här går det också bra, hjärtat kollades noggrant i onsdags och än så länge är bebisen hjärtfrisk! Det kan ju dock ändras, ska kolla på tisdag igen. Och på torsdag är det rul/organscreening :)

• Tallbarr12
    AnnC skrev 2015-12-05 07:30:37 följande:

Här går det också bra, hjärtat kollades noggrant i onsdags och än så länge är bebisen hjärtfrisk! Det kan ju dock ändras, ska kolla på tisdag igen. Och på torsdag är det rul/organscreening :)

Härligt att det går bra än så länge AnnC, lycka till på rul!
  • Maräng87
    AnnC skrev 2015-12-05 07:30:37 följande:

Vad härligt att höra! Lycka till på rul!

Tallbarr! Missade ju helt att du skrev hon! Grattis till det med! Hade du någon känsla innan eller blev det total överraskning?
  • Bittersweet2012

Va roligt att läsa att det går bra för er tjejer!!!

Tallbarr - va kul att det är en liten tjej som gömmer sig där inne!

AnnC - så härligt att höra att de håller bra koll på dig. Hoppas verkligen att inget ändras!

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)