• mammaSöt

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Gravid Hej alla vackra gravida Augusti mammor!!!

Tycker de Augustitrådar som finns är under all kritik och folk verkar bara umgås via FB! Tänkte se om det verkligen inte finns några fler än jag som vill följas åt de sista ca 10 veckorna av graviditeten här på Familjeliv?!

Det spelar ingen roll vart du bor, ålder eller hur många eventuella syskon barnet har hemma!

* Hur mår ni?
    * Vad köper ni?
    * Hur inreder ni?
    * Hur packar ni bb väskan? och När gör ni det?
    * Snitt eller vaginal förlossning?
    * Hur snart vill ni ta emot besök efter förlossningen?
    * Oroar ni er?

Hjärta ÄNTLIGEN SOMMAR {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 19:58
    www.familjeliv.se/forum/thread/73791435-forsta-aret-med-vara-augusti-barn

Länk till vår fortsättningstråd !
  • Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..
  • blåttmoln
    sladdmamman skrev 2014-08-29 15:39:03 följande:

Väntar och väntar och väntar här. Det blir nog ingen augustibebis för mig smile4.gif Är det någon mer kvar??

Grattis till sonen!
    Du är inte ensam sladdmamman! Tror inte heller på en Augustibebis längre...
  • hillevie90
    Maho81 skrev 2014-08-29 22:02:58 följande:

19.36 kom vår dotter till världen <3

3560g och 51cm <3

Åh grattis!!! Hoppas allt gick bra! Kanske vi syns på patienthotellet :). Får inte åka hem förens söndag på grund av lång vattenavgång :/.
  • Maho81
    hillevie90 skrev 2014-08-30 04:09:14 följande:
    Åh grattis!!! Hoppas allt gick bra! Kanske vi syns på patienthotellet :). Får inte åka hem förens söndag på grund av lång vattenavgång :/.
    Det var fullt både på BB och på patienthotellet så de körde in en till säng i förlossningsrummet =)
  • hillevie90
    Maho81 skrev 2014-08-30 06:30:59 följande:

Det var fullt både på BB och på patienthotellet så de körde in en till säng i förlossningsrummet =)

Mycke bebisar nu :). Hoppas att allt går bra för er :)!
  • Maho81
    hillevie90 skrev 2014-08-30 10:48:56 följande:
    Mycke bebisar nu :). Hoppas att allt går bra för er :)!
    Vi väntar på läkaren sen ska jag och dottern vidare till patienthotellet och pappa åker hem och tar hand om vår 2 åring tills de får hämta oss. Vi hoppas att vi får åka hem i morgon. =)
  • Julie303

I torsdags natt kom vår lilla dotter 3190 gr och 50 cm. Efter misslyckad igångsättning och ett akut kejsarsnitt, så mår vi alla bra och försöker vila upp oss på BB.. Grattis till alla bebisar och lycka till er alla andra som väntar. . Snart har ni era underverk hos er :)

• hillevie90
    Maho81 skrev 2014-08-30 10:56:26 följande:

Vi väntar på läkaren sen ska jag och dottern vidare till patienthotellet och pappa åker hem och tar hand om vår 2 åring tills de får hämta oss. Vi hoppas att vi får åka hem i morgon. =)

Vi får förhoppningsvist åka hem imorgon. Längtar! :). Hur är det med lilla tjejen? Är hon vaken eller sover hon mycket? :)

Har haft människor som sagt till mig att amningen gör ont i början, men aj aj aj va ont det gör. Haha. Bara att stå ut! Han tycker iallafall om att amma så det är ju bra! :)

Grattis till Julie303! Hoppas allt går bra för dig med :)!
Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..