Maho81 skrev 2014-08-16 21:50:34 följande:
Kom igen nu allihop! Vill se att fler får bebisar nu! =)
Här händer det inget heller..
Vi trodde att det började i fredags, smärtsamma sammandragningar som sen gick över till jätte smärtsamma värkar med tryck neråt 4st på 10min då åkte vi in å fick ett rum.. Värkarna va regelbundna men oregelbundna i styrka å jag va öppen 2cm å 0,5cm kvar av tappen.. Sen efter några timmar så va jag öppen 3cm sen stannade allt av.. Jag fick panocod å lyckades sova i två timmar sen va det igång igen, sen undersökte BM mig å hjälpte till lite så då hade jag lustgasen i högsta hugg,AJJ.. Sen va det personalbyte å ny undersökning då hade livmoderhalsen försvunnit helt nästan å allt va som det skulle öppen 4cm å han hade flyttat huvudet lååångt ner.. Efter två timmar till så stannade allt av i smärta å regelbundenhet, ny undersökning då hade livmodern lagt sig lite mer i bakläge å inte öppnat sig mer.. Då fick vi ut å gå i två timmar sen fick vi komma in igen vid lunch å då gjorde dom en ny kurva å allt va tooook oregelbundet men Smärtsamt, då fick vi komma in på ett rum igen å dom gav bricanyl, morfin och två sömntabletter å sen sov jag fram till sex på eftermiddan sen undersöktes jag igen å då hade jag slutit mig lite så nu är jag bara öppen 3cm igen å allt ligger i bakläge
nu är vi hemma å kämpar med oregelbundna sammandragningar å nått som (ursäkta detaljerna) ljust typ vitt som rinner ut ur mig.. Är i v39 nu..
Hur går det för er alla andra.?