• mammaSöt

BF Augusti - Sista 10 veckorna..

Gravid Hej alla vackra gravida Augusti mammor!!!

Tycker de Augustitrådar som finns är under all kritik och folk verkar bara umgås via FB! Tänkte se om det verkligen inte finns några fler än jag som vill följas åt de sista ca 10 veckorna av graviditeten här på Familjeliv?!

Det spelar ingen roll vart du bor, ålder eller hur många eventuella syskon barnet har hemma!

* Hur mår ni?
    * Vad köper ni?
    * Hur inreder ni?
    * Hur packar ni bb väskan? och När gör ni det?
    * Snitt eller vaginal förlossning?
    * Hur snart vill ni ta emot besök efter förlossningen?
    * Oroar ni er?

Hjärta ÄNTLIGEN SOMMAR {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 19:58
    www.familjeliv.se/forum/thread/73791435-forsta-aret-med-vara-augusti-barn

Länk till vår fortsättningstråd !
  • Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..
  • Maho81
    hillevie90 skrev 2014-08-28 10:58:37 följande:
    Åh fick du lov att åka hem :/.

Jag blev precis inlagd på patienthotellet, ska tillbaka till dagavdelningen imorgon vid tio om det inte startat innan. Håller tummar och tår att det startat innan :). Segt att ligga här men bättre än att åka hem....
    Meeeen, inte du heller? =/

Hoppas det kommer igång åt dig innan i morgon =)
  • Maho81
    Livets under skrev 2014-08-28 11:42:45 följande:

Håller tummarna för er tjejer!!

Tack! =)
  • hillevie90
    Maho81 skrev 2014-08-28 12:24:30 följande:

Meeeen, inte du heller? =/

Hoppas det kommer igång åt dig innan i morgon =)

Värkarna har blivit mycket starkare nu så det ser ju ljust ut men önskar att det kunde sle fortare nu :p. Börjar bli otålig :/
  • Maho81
    hillevie90 skrev 2014-08-28 13:03:23 följande:
    Värkarna har blivit mycket starkare nu så det ser ju ljust ut men önskar att det kunde sle fortare nu :p. Börjar bli otålig :/
    Wiiie härligt! =D

Skulle inte förvåna mig om vi hinner hem och när jag lägger mig ned och vilar så drar det igång haha ;)
  • Maho81

Hur går det för alla? Hur många är vi kvar som fortarande väntar? =)

• hillevie90

Inatt melkan tre och fyra föddes våran son Jason :). 3300gr 50cm! Uppdaterar mer utförligt senare nu vila :)

• Maho81
    hillevie90 skrev 2014-08-29 09:34:42 följande:

Inatt melkan tre och fyra föddes våran son Jason :). 3300gr 50cm! Uppdaterar mer utförligt senare nu vila :)

Grattis! =D

Jag ringde vid 9, men det har fötts så många barn under natten ( ;P ) så vi ska ringa vid 13 igen och se om det finns något rum. =)
  • hillevie90
    Maho81 skrev 2014-08-29 10:01:13 följande:

Grattis! =D

Jag ringde vid 9, men det har fötts så många barn under natten ( ;P ) så vi ska ringa vid 13 igen och se om det finns något rum. =)

Tack :D

Åh, har du fått komma in? Ja det var lite mycket för drm.stt göra inatt :/.

Hoppas det gär bra!
  • auapower
    Maho81 skrev 2014-08-29 10:01:13 följande:
    Grattis! =D

Jag tycker så synd om dig, att behöva ringa in och få svaret att vänta för att det inte finns något rum.. blir du inte frustrerad? eller har du kanske intalat dig att du inte kommer få åka in? hoppas verkligen att du fick komma in nu i eftermiddag!!
    **
  • sladdmamman

Väntar och väntar och väntar här. Det blir nog ingen augustibebis för mig Är det någon mer kvar??

hillevie90 skrev 2014-08-29 09:34:42 följande:

Grattis till sonen!
Svar på tråden BF Augusti - Sista 10 veckorna..