• kokos

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut Glad

Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...

• Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
  • kokos

Skoj att ni hänger på!

Här kämpar vi med amningen. Hyrt hem en pump som ska hjälpa oss på traven. Har inte ammat mina två andra så nu jäklar hoppas jag det går! Mert får ersättning för jag var insulinbehandlad och så är han lite gul också precis som sina bröder. Men jag tänker vara envis och hoppas minst på delamning Glad

• Madam
    maribel skrev 2014-05-07 22:38:28 följande:
    Bra med en till tråd! 4dgr kvar till snitt och bebis!
    Har du snitt på måndag? I så fall kanske vi ses på BB..jag har snitt nästa torsdag
  • trulle82

Vad kul med en fortsättningstråd. Här är det bra. Dock går amningen lite knökigt.så fortfarande på familje BB. Hoppas det löser sig snart.

• maribel
    Madam skrev 2014-05-08 08:41:15 följande:
    Har du snitt på måndag? I så fall kanske vi ses på BB..jag har snitt nästa torsdag smile1.gif
    Ja, ska vara där 0700. Har du haft ditt op samtal ännu? Jag var på det i tis. Förra gången låg jag 5 dgr, hoppas komma hem tidigare nu, annars ses vi!
  • Madam
    maribel skrev 2014-05-08 12:14:45 följande:
    Ja, ska vara där 0700. Har du haft ditt op samtal ännu? Jag var på det i tis. Förra gången låg jag 5 dgr, hoppas komma hem tidigare nu, annars ses vi!

Spännande

Vi ska på op samtal på tisdag kl 10
    Ja man vill väl inte ligga kvar längre än nödvändigt :-P

• kokos
    Flamma skrev 2014-05-07 19:34:09 följande:

Börjar med en bild på den 1 maj bebisen. Han var inte först av bebisarna i tråden, men han var nog den första i maj..?

Njuter i fulla drag av vår lilla Melker. Sån himla gosig liten plutt. En kopia av sina syskon i utseendet.

Tyvärr verkar han ha trånga tår kanaler eller nåt, för hans ögon geggar igen hela tiden smile4.gif . Torkar och torkar på stackaren. phphcOGI875599.jpg

Blev du sydd något?? Isåfall, hur lång tid tog det innan stygnen släppte?
  • kokos

Nu har jag accepterat att amningen inte kommer fungera denna gången heller När jag pumpade kom det max 15ml ur vänster och NADA ur höger. Jag försökte ge det jag pumpat ur men han rent ut sagt spottade ut det :-O Så nu ska jag bara njuta av bebis och inte stressa mig själv! Viktigaste är att vi båda mår bra...

• förväntansfull2014
    kokos skrev 2014-05-10 18:50:25 följande:
    Nu har jag accepterat att amningen inte kommer fungera denna gången heller När jag pumpade kom det max 15ml ur vänster och NADA ur höger. Jag försökte ge det jag pumpat ur men han rent ut sagt spottade ut det :-O Så nu ska jag bara njuta av bebis och inte stressa mig själv! Viktigaste är att vi båda mår bra...

Jag har aldrig kunnat pumpa men däremot har amningen funkat för mig. Funkade amningen för dig? Jobbigt när det inte går men vi har ju som tur bra ersättning att ge å de e ju det bästa att både mamma å bebis mår bra
Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014