Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Skoj att ni hänger på!
Här kämpar vi med amningen. Hyrt hem en pump som ska hjälpa oss på traven. Har inte ammat mina två andra så nu jäklar hoppas jag det går! Mert får ersättning för jag var insulinbehandlad och så är han lite gul också precis som sina bröder. Men jag tänker vara envis och hoppas minst på delamning
Börjar med en bild på den 1 maj bebisen. Han var inte först av bebisarna i tråden, men han var nog den första i maj..?
Njuter i fulla drag av vår lilla Melker. Sån himla gosig liten plutt. En kopia av sina syskon i utseendet.
Tyvärr verkar han ha trånga tår kanaler eller nåt, för hans ögon geggar igen hela tiden . Torkar och torkar på stackaren.
Nu har jag accepterat att amningen inte kommer fungera denna gången heller När jag pumpade kom det max 15ml ur vänster och NADA ur höger. Jag försökte ge det jag pumpat ur men han rent ut sagt spottade ut det :-O Så nu ska jag bara njuta av bebis och inte stressa mig själv! Viktigaste är att vi båda mår bra...
Favoritar i väntan på egen bebis. BF 27 maj.
Ni som fått er efterlängtade bebis, saknade ni någon förberedelse eller var det någon förberedelse som ni kan rekommendera?
Tex profylaxkurs.
Jag har inte gått profylaxkurs och funderar på om det behövs.
Min Fiona föddes igår! 3970 g och 52 cm! Världens finaste!
10 maj kl 02.11 föddes vår tredje prins. 3380g o 50 cm lång och helt perfekt :)
Min lille prins är förkyld med täppt näsa Började med mellansonen sedan pappa och nu bebisen... Han vaknar och äter, är lite vaken och sover igen. Det gör de ju i början men man blir ju ändå nojjig. Han hostar inte och jag har gett saltdroppat plus högt under huvudet. Vad kan man mer göra??
Nu har navelstumpen lossnat! Så skönt! Jag tycker den är så läbbig
Lillebror äter o sover... hade bvc hemma igår, han väger nu mer än när han föddes. När vi åkte hem i måndags vägde han 3165g, i går fem dagar gammal vägde han 3440g (vägde 3380g när han föddes). Känns bra att amningen fungerar... idag har han haft klet i ena ögat, så vi gar torkat med bomull o ljummet vatten... trång tårkanal? Någon ner som vart med om det?