Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Så sööt liten sessa!
Så sööt liten sessa!
Någon som ger Minifom? När kan/vågar man sluta med dom? Någon som vet?
Min bebbe blir 3 månader på tisdag. Han sover allt mellan 30min till 3 timmar på dagen. På natten kan han sova 5 timmar i sträck.
Min plutt vägde 5700 och var 59 cm när vi var på koll 17 juli. Han är 3 månader idag. Vi har vaccinationstid den 14:e.
Välkommen vicky91 Vi ska börja bebisverkstan i oktober
Thor vill också vara med, bli buren - se!! Så inte gärna liggdel/ babyskydd. Han är nu 61 lång... inte mkt plats kvar på längden i liggdelarna ( emmaljunga/ babytravel) . I morn blir han tre månader, då ska vi trycka hand o fot för att göra tavla (lifestone) har gjort det med syskonen också tre månader gamla. :) så fint! Hur får era syskon gå på förskolan nu när ni är föräldralediga?
Är det bara jag som har problem med att hon bara sover ca 30min i streck på dagarna? Väldigt frustrerande. Försöker att vagga och med nappen men det går inte. Hur gör ni?
Här äts det runt 18. Ibland sovs det från 19-22 och ibland 19-01 så jag klagar inte sedan brukar det somnas om på 5 min och då brukar det bli mat igen efter 3 timmar.
Halloj! Allt bra med mammor och bäsar?
Jag har börjat med smakprov på gröt och frukt. Verkar gå bra Han blir så arg när han inte får mer men jag vågar inte ge hur mycket som helst... Han får en smakportion gröt och sedan lite fruktpure på morgonen. Kräks mindre också. Någon mer som börjat ge?
Vi går till öppna förskolan en stund på morgonen. min vill helst bli buren för tillfället. Han kan sitta en kort stund i babysittern eller ligga i babygym. Jag har alltid med bärselen för han vill inte ligga i vagnen. Jag gillar att promenera så det blir mycket av den varan
Ni vars bebbar inte villiga i vagnen, är det även i sittdelen? Meja är mycket nöjdare i sittdelen nu fast det tog ett par promenader för henne att komma på att den var bättre ð??? Så nu promeneras det mycket! Hunden är nöjd över det och så hoppas jag gå av mig lite kilon, har 11kg kvar.
Dagarna sjukt fort! Försöker ha några dagar i veckan som vi bara är hemma, annars är det alltid nåt, mamma/bby dejt hos varann, fika på stan eller bbycafe, bbysång. Föräldragruppen drar igång igen nästa vecka vilket oxå blir kul och ännu en aktivitet att roa oss med ð???
Meja är inte så road av att nack/rygg träna men försöker ha henne på mage iaf en gång om dagen. Bbygym och leksaker som låter och rör sig är roliga men man får byta snabbt för att hålla hennes humör. Det brinner fort när det inte passar hahað???