Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Har haft folk här hela tiden sen i onsdags. Sambon fyller 40 år så hans föräldrar, bror å sambo samt min bror å sambo å deras barn vart här igår. Vart full rulle från tidig morgon till sent på natten med en extremt pigg bebis mellan tre å fem. Så nu längtar jag tills söndag då alla åkt hem samt till måndag då jag kommer att vara ensam hemma med inga planer.
Fick massa blöjor från sambons bror Fyra små pkt Libero a 36 st/pkt. Det riktigt sjuka är att dessa fyra paketen kostar endast 60 kr i Norge??? De kostar 20 kr pkt å köp 4 å betala för 3. Så gissa att jag kommer att köpa blöjor i Norge när vi åker till besök hos dem Någon fördel när man har långt till släkten...
Förstår att det är tufft med bebis och massa folk samtidigt. Tycker det känns med bara en gäst... Alla rutiner jag hade med 4&5 åringarna är totalt borta :-/ Jag hade alltid senast 20 ska de vara nattade. Nu är de uppe till 22... Kulturkrock jag vet men här är inte Turkiet och de har dagis vilket medför att de behöver sin sömn. 12 dagar kvar :-P Svärmor har hjälpt mig jättemycket och jag är såå tacksam men nu vill jag ha tillbaka vår vardag och få in alla rutiner igen