Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Ngn mer med en konstant sovande bebis? Min sover fasiken jämt. Hon är nog vaken 30 min sammanlagt per dygn, typ, i ett piggt tillstånd. Hon sover hela nätter, 4-6 tim, utan mat osv.
Äter o växer bra, är nöjd men man börjar ju fundera om allt står helt rätt till. Vi vill ju att hon är vaken mer!
Hon är strax 2 v.
Hur har ni andra det med sömnen?
Ngn mer med en konstant sovande bebis? Min sover fasiken jämt. Hon är nog vaken 30 min sammanlagt per dygn, typ, i ett piggt tillstånd. Hon sover hela nätter, 4-6 tim, utan mat osv.
Äter o växer bra, är nöjd men man börjar ju fundera om allt står helt rätt till. Vi vill ju att hon är vaken mer!
Hon är strax 2 v.
Hur har ni andra det med sömnen?
Min plutt (fortfarande namnlös) är vaken jättemycket. Åkte bil i lördags då vart han vaken mellan Göteborg å Skara, ca 1,5 h. Vart förvånad att han inte somna i bilen. Låg å titta å var tyst. Är lätt vaken i 1-2 h i en eller två omgångar per dag. Äter ca var 3:dje timme inatt blev det nog 3 mål mat. Somnar dock lätt om, men så sover han i våran säng osså.
Äntligen har bajserit kommit igång. Å imån kommer bvc hit å första vägningen sedan vi gjorde PKU på sjukhuset. Så hoppas att han har ökat i vikt då vi blir två v gammal på torsdag.
Har navelstumpen lossnat hos era pluttar? På Grants lossna den i förrgår å det ser så äckligt ut. Usch, mår illa bara jag byter blöja.