Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Oxå Bvc besök idag. Tösa gått upp 2 hg sen i fredags så hon va nöjd. Stadigt uppåt :)
Gällande vikt, hmm. Gick inte upp ngt under graviditeten enligt BM ( väger mig inte själv), så gick väl ner eg. Kläder blev lixom större så det var väl så. O känner nu att det rinner av rätt bra. Får på mig kläder nu som jag inte trivts i på väldigt länge. Långt före grav. Ser annorlunda ut lixom. Så blir spännande på efterkontrollen om några v o höra hur många kg jag gått ner.
Maribel här sa bvc tanten att 150 gr i veckan är vad de rekommenderade. Är lite orolig att jag inte har tillräckligt med fet mjölk. Vart så med första barnet. Å nu vet jag inte om min magoperation gör någon skillnad på mjölken.
Sweetboxen häftigt å se de förändringar. Hade så med mellanpojken gick ner 12 kg i början å upp 13 så 1 kg plus vid fl. Å därefter ca 14 kg minus Nu börjar min viktresa för att komma under 50 kg, hade 4 hg kvar när jag blev gravid å börja gå upp igen.
Trodde jag va ute ur min blues nu men icke. Lipat sen igår eftermiddag o kan inte sluta. Jag sörjer min förlorade sambo lixom. Han är helt förändrad...Vart försvann den gosigaste i härligaste mannen på planeten?! Bebis får allt o mamman traskar han snällt förbi..usch. Hade jag vetat att han använt mig som "surrogat" så hade jag inte skaffat detta barn...
Jag har en fråga till er som ammar, jag blir inte klok på min amning denna gång. Rinner er mjölk till varje gång ni ammar. På mig bara hälften av gångerna och då blir jag ju osäker på om plutt får den tjocka mjölken?
Har dessutom fortfarande superont i ena bröstvårtan.