Anonym (Vad pågår) skrev 2014-06-11 20:56:06 följande:
De flesta som inte ifrågasätter vaccin alls verkar vara någon form av statistiker, så jag gissar att du inte heller har läst något om hur människokroppen egentligen fungerar? Återigen jag som spekulerar.
Du skapade förresten en tråd som du aldrig fick fram något syfte med. Som hette "skulle du vaccinera"? Du svarade inte ens folk i den tråden?
Jodå, jag har läst immunologi, och det har jag även skrivit i den här tråden. Så spekulera på, du.....
Den andra tråden (min tråd) har jag svarat lite i, jo, och har jag missat att svara på något kan det bero på endera av 5 saker: 1: det var inte värt att svara på, 2: någon annan han svara bättre än jag hade orkat 3: jag har läst det, men inte orkat svara för att min sjukdom har kommit ivägen 4: inte hunnit svara när jag läste det och därmed glömt av att svara senare (för jag är lite space:ad och glömmer bort en del saker jag ska göra "senare" när jag har massa annat för mig (stor familj här som kräver en del tid), eller 5: helt enkelt inte sett att det hänt saker i tråden.
Om trådens syfte gick dig helt över huvudet så...... vet jag knappt vad jag ska säga.....