Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
En tanke som har slagit mig i mitt "sökande" är hur de flesta människor resonerar som anser sig vara helt för vaccin.
Om någon skulle drabbas av en sjukdom som det vaccineras emot, så är det "skyll dig själv" och "vad var det vi sa", -mentaliteten från de allra flesta håll på för-vaccin sidan(vare sig de sjuka var vaccinerade eller ej egentligen), och dessutom blir det ofta rubriker i media, tätt följt av kampanjer som belyser hur viktigt det är att vaccinera.
Men om någon drabbas av en vaccin-skada? Då tystas det ned och folk får kämpa för sina rättigheter för att de uppfyllt sina skyldigheter genom att vaccinera sig.
Då kan man ju också undra var medmänskligheten egentligen finns.
Man behöver inte varit med särskilt länge för att vara med om folk som dör av dessa sjukor. För bara några veckor sedan så dog en månadsgammal baby av Kikhosta på US i Linköping. Storasyskonet var vaccinerat men fick ändå med sig smittan hem från ovaccinerade förskolekompisar... En fullt frisk liten baby på ett modernt sjukhus. Jag hoppas att foliehattföräldrarna till de ovaccinerade barnen är medvetna om vad de orsakat.
Och nu så går personalen på barnavdelningen på knäna eftersom flera i personalen också smittats (lindrigt eftersom dom är vaccinerade) och går hemma sjukskrivna för att inte riskera att smitta andra små barn.
Angående biverkningar HPV vaccinet Gardasil/Cervarix:
www.nyteknik.se/nyheter/bioteknik_lakemedel/lakemedel/article3789436.ece
Jag fortsätter med min enmansshow, kanske någon mer än jag trots allt får upp ögonen för vad som pågår.
vaken.se/modules/smartsection/item.php
Jag fick GBS av en vaccination med rent difteri. Jag kunde lika gärna ha fått det av en vilken som helst infektion.