• Mon bébé 81

Vi runt 35 år som väntar barn

Fortsättningen på denna tråd:

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m72080461.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-26 22:04
    Bebislängt: 33, från Stockholm, första barnet. BF 25/9 enligt senaste UL.

Mjölkchoklad: 37 år, 4:e barnet, bor i Skåne, BF 2/11 2014.

Mon Bébé 81: 33 år, första barnet, bor i Stockholm, BF 26/11 204.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 16:11
    Vildhallon, 36 år, 1:a barnet, bor i Värmland, BF 140915

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-01 12:21
    Liina 78: Jag är 35 år, 1:a barnet, bor i Umeå, BF 140731

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-13 15:46
    Ljusfat: 31, skåne, första barnet 15/12

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-14 07:07
    hellokitty: 34 år, bor i Malmö, BF 30/5, fjärde barnet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-22 15:10
    frugan01: Ska bli 37 till sommar och bor i Skåne. Är gravid med 2:a barnet och det blir någon gång mitten på november.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-04-25 08:02
    cesso79: 35 år från Stockholm. BF 3 nov, första barnet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-02 16:27
    Irmeline: Jag är 35 och väntar andra barnet i oktober (BF 2 oktober), har en dotter på 2 år. Nyinflyttad i Uppsala från Stockholm dit jag pendlar för jobb.

• Svar på tråden Vi runt 35 år som väntar barn
  • Bebislängt

Vi fick ersättning på bb. Han bara skrek och skrek när det inte kom någon mjölk andra dagen heller så det var ju en väldig tur.

• Irmeline
    Bebislängt skrev 2014-10-06 20:53:17 följande:

Vi fick ersättning på bb. Han bara skrek och skrek när det inte kom någon mjölk andra dagen heller så det var ju en väldig tur.

Igår kom lillasyster ut, hon fick också lite ersättning så hon ville somna på natten. Äntligen är graviditeten över!!
  • Bebislängt
    Irmeline skrev 2014-10-09 11:44:09 följande:
    Igår kom lillasyster ut, hon fick också lite ersättning så hon ville somna på natten. Äntligen är graviditeten över!!
    Grattis, vad roligt! Hoppas allt gick bra.

Det känns som om det är något fel på mig som redan längtar efter ny graviditet och förlossning. Får se om jag kan övertala min sambo om ett syskon :D
  • MjölkChoklad
    Grattis!!! Baby

Har inte varit inne här på ett tag, men roligt att läsa ifatt Jag är i vecka 36+3 idag och allt rullar på som det ska. BB-väska till bebis är i stort sett klar - har med kläder i både i strl 50 och 56. Min egen väska är lite förberedd med bindor, amnings-bh'ar, sköna trosor mm.

Ofattbart att lillasyster snart är här - kommer hon som mina äldsta två (dottern kom 38+0 och äldste sonen 38+2) är det bara två veckor kvar... Yngste sonen kom i vecka 39+1, så jag har gått längre och längre med varje barn - återstår att se hur det blir denna gången
  • Mon bébé 81

Grattis Irmeline! {#emotions_dlg.flower} Baby

Bebislängt: låter ju fantastastisk att du redan nu längtar efter en till graviditet och förlossning Solig

* * * 
    Vi har gått klart vår förlossningskurs idag, så nu ska vi tydligen vara redo för bebisFörvånadFlört. Men det känns bra, kursen var väldigt innehållsrik och mysig. 

• Irmeline

Hej tjejer, hur går det för er?

Själv njuter jag av att ha en liten i famnen och att slippa magen. Snart är ni också där! ;)

• LuPeRo
    Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • LuPeRo
    Irmeline skrev 2014-10-13 09:16:52 följande:

Hej tjejer, hur går det för er?

Själv njuter jag av att ha en liten i famnen och att slippa magen. Snart är ni också där! ;)

Nu har jag nått vecka 35 och jag är helt redo för den lill*
    BB-väskan packad, sängen monterad, vagnen redo, bilbarnstolen står i hallen och idag köpte min väninna en bröstpump till mig. Så allt är färdigt!

MVC idag och nu har järnvärdet gått upp lite till, är uppe i 115 nu men BM vill gärna att det ska upp lite till. Annars såg allt bra ut. Bebisen ligger neråt men är fortfarande rörlig (jo tack det känns )

Jag avundas er som fått era små Baby
  • Mon bébé 81

Man blir ju så där underbart suktad när man läser om er som fått era småBaby. Men ni har ju gått och väntat ni med, precis som vi gör nu Flört.

Jag har äntligen börjat känna mig mer redo för det här. Det har gått upp för mig på allvar att min man och jag snart kommer att ha barn, för resten av våra liv Hjärta. Såg vår lilla flicka på UL i förra veckan, och hon hade växt på bra nu. Låg lite över genomsnittet.

Vi har köpt det mesta, men behöver komplettera med några småsaker. 

• Bebislängt

Åh, jag är avis på er som har ert kvar! Fast samtidigt är det skönt att ha det gjort och så klart helt galet mysigt med min lilla bebis. Han är 3,5 vecka nu, usch vad tiden går fort! Jag vill att han ska vara så här liten för alltid <3

Svar på tråden Vi runt 35 år som väntar barn