• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Ja men alltid något. Du kanske hade senare äl än vad du trodde?

Inatt när jag gick på toa märkte jag att mina bröst var ömma o spända. Sitter fortfarande i och jag brukar aldrig ha så innan mens direkt.. Nästan så det är obehagligt att råka röra dom.. Nu inbillar jag mig massor fast jag fick negativt haha..

• Acire94

Kan vara så, ingen aning faktiskt! Litar inte på testerna riktigt dock (rfsl) för sist när jag visste att jag var gravid (missfallet) så fick jag två streck på andra test men inte dem :P Menmen, samtidigt har jag haft lite molvärk under dagen så mensen kommer säkert nu ikväll eller imorgonbitti :)

• dahlia92

Ah okej :/ hade också mensvärk förut idag som gjorde riktigt ont. Skulle haft mens idag enligt appen så kroppen kanske kände av de haha..

• Acire94

Jag går bara och väntar på mensen nu....vill ju såklart inte att den ska komma men det är jobbigt att vänta ju :(

• dahlia92

Mm förstår :/ fick världens mensvärk för en stund sen o tror de var ljusrosa på pappret så mensen kommer imorn. Blir så deppig. Min kille säger att jag sks släppa det nu så kommer det ta sig men jag har sånt kontrollbehov måste veta när jag har äl osv. :( Fattar inte hur det inte kan ta sig :s och om jag hade senare äl den var typ 11-12e så borde jag inte ha mens nu :(

• Acire94

Nej vad jobbigt! Jag har lyckats släppa det så har ju ingen aning om när äl var men jag litar på appen! Nu var det 3 dagar sedan mensen skulle kommit enligt appen så har den inte kommit imorrn köpet jag ett digitalt!

• dahlia92

Men du känner inte av din äl eller? Så du kan ha någon aning om när äl var lixom.. åå att du vågar köpa digitalt. Hoppas du är gravid nu då :D

Alltså jag har inte fått mens än. Men har mensvärk till o från. Men annars kommer mensen direkt när mensvärken börjar. Grejen var att vi hade sex igårkväll och det var då värsta mensvärken började (sex brukar sätta igång mens för mig haha) och det var efter när jag gick på toa som jag såg något ljusrosa/beigeaktigt typ. Men det var halvmörkt så kan ju lika gärna varit nåt annat. Hoppas inte mensen vill komma så är inte hoppet ute än :)

• Acire94

Denna månaden hade jag sjuk äl! Det gjorde skitont, men vet ju inte om det var då det släppte eller hur det funkar! Inget har kommit än men jag har haft lite molvärk så...

Spännande, hoppas den inte kommer!!

• dahlia92

Jaha knepigt :o jag brukar ha ont under hela äl-perioden men denna månad har jag haft ont varje dag sen äl började ..

Ska du köpa digitalt imorn och testa på måndag eller?

• Acire94

Om det inte kommer under natten köper jag ett digitalt imorrn och testar på måndag morgon:)

Svar på tråden ömma bröst!