• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Acire94 hur går det för dig?? Du skriver ju aldrig längre. :) Har du haft någon äl denna månad? Några symtom än? :)

• Acire94

Förlåt för att jag har varit seg! Har haft lite mycket för mig det senaste!

Ingen aning om vi prickade in äl denna månaden men ingen mens och ont i brösten har jag nu! (enligt appen skulle jag haft mens idag). Vi fär väl se, appen brukar inte ha rätt;) är iaf på den 29e dagen idag.

Hur går det för dig dahlia?:)

• dahlia92

Ingen fara, men trodde nästan att du övergivit oss.

Jaha oj och du har klarat dig från att testa? :D

Ne asså jag testade rosenrot denna månad så min äl kom lite senare än vad appen säger. Och jag vet att vi pricka in. Ska ha mens typ 25-26e tror jag. Men testade negativt idag så hoppet är ute denna gången med. Har haft molvärk varje dag sen äl så trodde verkligen det kunde gå nu men hepp.. Blir så ledsen vet inte vad jag ska ta mig till snart :(

• Acire94

Nej vad tråkigt! Men du har ju 4 dagar kvar, hoppet är inte ute! Tror ja köper test efter jobbet om det inte kommit något!

• Acire94

Förlåt att jag var så kort! Hade bara en kort rast :) Testa igen om några dagar! Om du vet att ni prickade in äl och du har haft molvärk hela tiden så är ju inte alls hoppet ute! Känns något annorlunda?

Jag har knappt tänkt på det alls denna månaden utan jag har tagit det som det kommer, vi får väl se om det blivit något! Har dock inget hopp längre, för varje månad som går så blir det lägre och lägre :P Men det är också därför som jag inte har testat, vill liksom inte slösa pengar på det förrens mensen faktiskt är sen! Testar imorgon bitti om det inte har kommit då så klart :)

• dahlia92

Haha ingen fara :) bara molvärk/mensvärk som kommer o går och ont i bröstvårtorna. Det är väl det enda. Och ont i halsen ibland om det nu kan vara något haha. Men tycker det borde synts nu om det var något :/ Grejen är att jag inte får äl-flytningar längre. Hade ju det i början men dom senaste gångerna så är det liksom bara någon vit sörja :(

Ne jag förstår dig. Men jag är så besatt av detta nu haha. Tycker det är kul med äl-test o se stegringen lixom. Men vet inte hur länge till jag orkar hålla på nu alltså.. men hoppas verkligen det tagit sig för dig nu :D du känner inget tecken på att mensen är på gång eller?

• Acire94

Känner inte direkt några tecken men testar imorgon bitti om det inte kommer under natten! Men tror inte att det är något!

Hoppas du slipper mensen och att det blir ett plus!!

• Acire94

Tyckte jag såg en skugga men inget mer! Väntar några dagar så får vi se :)

Svar på tråden ömma bröst!