• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Kan ni se bilden? Alltså ja känner mig såååååå tjock. Mår ju dåligt.! Måste skärpa mig med kosten, äter ju för 3 ;) men men :)

• dahlia92

Vilken fin mage du har! :) herregud vecka 16 redan, vad fort det går :) hade också kunnat vara där om det kunde tagit sig i mars, så mysigt.. du måste uppdatera oss så fort det händer något nytt, jättekul att läsa om :)

• dahlia92

Ja juste.. för förra veckan såg jag att det stod att jag var i v.16 här på familjeliv. Hade fyllt i den då i mars haha. Vill också att det är min tur nån gång..

• dahlia92

Det går jättebra. :D vi bor här nu och det funkar kanon, lite på övervåningen kvar o göra bara. Vill så gärna bli gravid så vi kan sätta igång med barnummet, det skulle vara jättekul att fixa och inreda det :) har ni börjat köpa barnsaker och sånt än? :)

• Johannah01

Åh vad kul!! Då har ni mer tid nu kanske?:) Nej inte än, tänker vänta tills efter ultraljudet :) hoppas på att få se könet ... :)

• dahlia92

Haha ja nu har vi äntligen tid, så att så fort mensen är slut kör vi all in :) aa oki, vad spännande :D det var nu i juli va? Vad tror du det är för kön på bebisen då? :)

• Johannah01

Den 14/7 :) jag hoppas typ på en tjej :P för ja kommer inte på några pojknamn!!!! Men egentligen spelar det ingen roll.. Min sambo vill ha en pojk :) har ni några tips på pojk namn?

Svar på tråden ömma bröst!