• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Å då är det ju snart :) haha här är det tvärtom, kommer bara på pojknamn. Gillar lite udda namn men sambon säger nej till alla förslag :/ Just nu gillar jag Aaron, Emrik, Edgar osv. Haha. Men gillar även Benjamin, Kevin, Elias och Gabriel som är lite vanligare. Helst skulle jag ta Ian men det heter min katt så det kanske vore lite skumt. Men jag skriver alltid ner alla namn som jag tycker är fina, så att man inte glömmer dom. :)

• Johannah01

Smart.. Alltså jag fastnar inte för något namn.. Idag kom jag på Curt ;) haha men ja vet inte... Vi ville ju Alfred men tycker Alla barn heter det nu :(

• dahlia92

Nu har jag nog äntligen äglossning :D jätteroligt att köra med äl-test som verkar funka. Båda strecken har varit lika starka i två dar och nu är vänsterstrecket starkare än höger, och d betyder ju också positivt så frågan är om jag har äl idag eller imorn då? Inte fått några flytningar än dock. Vi har myst två dar i rad nu, ikväll ska vi dock ut så jag hoppas dom kan leva kvar där inne en dag. Är så glad nu för nu vet jag att vi prickar in det och borde ha en chans iaf. Ville bara skriva av mig :)

• dahlia92

Åå se där, det var en liten bebis i din mage. ;) hur gick det o vad kollar dom efter? Var din sambo med? Vill ocksåå nån gång :(

• Johannah01

Ja han var med:) dom mätte och kollade efter tydliga utvecklingsfel :) kunde inte hålla tårarna borta när jag såg att de fanns en bebis! Har inte känt den alls men den låg nästan hela vägen upp till naveln haha. Men hon sa att min moderkaka ligger i framvägg å den kan ju dämpa också. Hon kollade efter kön, men navelsträngen lång och dinglade mellan benen så hon vågade inte säga till 100% men hon trodde de va en liten tjej :)

• dahlia92

Vad sa din sambo då? Blev han inte lite tårögd han med?? :D Ååå vad häftigt alltså. Att det fungerar som det gör är helt otroligt.

Så man kan se könet så pass tidigt alltså? När blir nästa ultraljud då? Så du får bekräftelse på vad det faktiskt är för kön? :)

Haha då blir det kanske en liten jul-bebis :)

Svar på tråden ömma bröst!