• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Ja det kan man men man ser det tydligare efter v.26. Nu blir det inget mer ultraljud då allt såg bra ut ;) man kan boka ett privat och betala men vi känner att det är onödigt, har hört att de inte är så bra för barnet heller så det får bli en överraskning. Men ja tror de blir en tjej men kommer inte köpa något rosa ;) får bli vita, ljusgröna, eller gula färger :) jo killen blev glad såklart men han är inte lika känslosam utåt som jag, (jag lipar för allt) haha :)

• dahlia92

Ne har också hört att för många ultraljud inte är så bra. Ne det är klart att det inte spelar nån roll vad det är fön kön egentligen, man älskar ju sitt barn ändå. :) Men jag har så stort kontrollbehov att jag måste veta haha ^^ Nu har du ju inte så långt kvar, vad snabbt den här våren har gått. Känns som det inte var så länge sen som vi började skriva här..

• dahlia92

Kanske låter jättenegativ nu men jag kan verkligen inte hålla mig. Men jag tycker det var riktigt skitelakt av dig skarlsson84 att skriva att du har plussat. Jag förstår verkligen att du är skitglad och vill berätta för hela världen, MEN jag fattar inte varför du skriver det här från ingenstans? Hade du läst igenom vår tråd ens lite hade du sett att jag och acire94 kämpar för fullt med att få våra plus och sen kommer du från ingenstans och kastar ditt plus i ansiktet på oss. Vi fattar att du är gravid, sett att du spammat varenda tråd med det. För du har/hade ju uppenbarligen ingen som helst tanke med att lära känna oss här eftersom du inte skrivit något mer, du var bara tvungen att kläcka ur dig att du har plussat fast vi inte ens bryr oss eller hade vetat något om du inte skrivit här. Fattar att jag låter jävligt negativ men vi har försökt så länge o de kändes som en smäll på käften.

• Johannah01

Jaså va de en sån.. Ja funderade typ att de va acire94 som bytt namn eftersom hon inte skrivit på länge. Tyckte väl att de va konstigt, men så va de ju nån som skrev för ett tag sen som ville vara med så funderade sen om de va hon. Hm konstig människa. Ja tror era plus kommer snart, känner de på mig!! När har du BIM?? :)

• dahlia92

Ja jag tänkte också det men sen såg jag att hon skrivit i typ alla trådar som finns om sitt plus. Och den andre som skrev för någon vecka sen hette något annat för det kollade jag upp. Alltså jag tycker alla är välkomna men man behöver inte säga att man plussat från ingenstans.. Har bim 28e så vi får se om det tagit sig :)

• skarlsson84

Ett försvar från min sida kunde presenterat mig bättre. Är 30 år gammal har 6 mf och ett utomkvedshavandeskap bakom mig.

Har försökt bli gravid i över 8 år men utan resultat. Men dahlia kom inte o säg att jag spammare för det gör jag inte vissa trådar är jag inbjuden till. Även om jag är gravid nu så har man ändå en oro känsla. Jag är ingen okänslig person förlåt om ni tog illa upp lär känna mig innan du spyr galla

• dahlia92

Okej visst men varför kunde du inte bara presenterat dig direkt? För vi är tre tjejer här varav två av oss kämpar med vårat plus och sen kom du där från ingenstans och säger att du plussat. Kändes lixom inte så jättekul. Johanna gratta dig och frågade om du ville berätta om dig själv, men det ville du ju inte eftersom du inte svarade. Och jag såg att du svarat i andra trådar under tiden. Jag ber om ursäkt och förstår att du är glad över att äntligen fått ett plus. Tycker själv bara att det var jobbigt att du kom från ingenstans med den meningen.

Svar på tråden ömma bröst!