dahlia92 skrev 2014-07-25 15:02:30 följande:
Haha tack för att du delar med dig, betyder mycket. :) Har gråtit hela morgonen för jag varit så nervös att det ska vara fel på oss. Min pojkvän har försökt o trösta mig och han säger att vi knappt börjat försöka på riktigt än och jag vet ju att han har rätt. Men det känns så hopplöst bara. För det var mens jag fick :( När jag kollar tillbaka har mina cyklar varit olika långa hela tiden sen i mars :s
Men stackars dig, visste inte att du hade det så jobbigt. Förstår att det måste vara sjukt jobbigt i denna värmen, skulle avlida om jag varit gravid nu. Jag som är en soldyrkare orkar inte ens vara i solen mer än 10 min åt gången.. Klart din pojkvän fortfarande tänder på dig, dom är nog inte så dumma att dom skulle göra annat :)
Har du inte börjat köpa graviditetskläder än? Eller det kanske man inte gör än? Jag har ju inga bröst så får säkert inte det problemet men finns det ingen butik som inriktar sig på större bh:ar?
Snart har du din lilla bebis och då var alla jobbiga delar av graviditeten värt det :)
Jobben brösten är ju inte färdig växta än har jag märkt för så fort jag köpt en BH så är den förliten efter några veckor igen ! Så får avvakta.. Jag köpte massa fina klänningar för 2 månader sen där magen kunde växa i, bara de att ja tänkte ju inte på att brösten skulle växa så förbannat så dom passar ju inte längre. (ÅH) har faktiskt inte hittat några dina gravidkläder och har inte vågat beställa på nätet då ja e osäker på min storlek ;) samt att hästen blivit sjuk så har lagt 10.000 kr på henne dessa 2 månader. Så budjeten gå sådär ;) Men beställde lite oversize kläder från nelly igår på rean :)