• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Ne, de sa bara att det var antingen eller typ :P Det var svårt att se på ultraljud eftersom att jag har lite extra mage om man säger så... Menmen, jag ska ta blodprov på måndag och sen torsdag och då ska de jämföra proverna på torsdag så får vi se vad de kommer fram till :)

• Acire94

Hej!
    Var inne idag på sjukhuset, hcgt hade stigit som det skulle och de såg att embryot att fäst i livmodern! Hon trodde ev att hon kaaanske såg hjärtslag men det var lite svårt att se så här tidigt :)

Ska tillbaka om 2 veckor för att kolla igen! ev är jag också en vecka mindre typ att det är därför det inte syns så bra än, samtidigt så var den 8mm lång så det stämmer ju med veckorna, men aja :)

Cystan hade samma storlek men jag har ju inte lika ont av den längre så den håller nog på att minskas! Känns skitgött i alla fall att se på ultraljudet att det faktiskt finns något där inne!

• Johannah01

Åh vad spännande . Helt otroligt hur kroppen fungerar, att den lixom tillverkar en människa!! :)

• Acire94
    Johannah01 skrev 2014-09-04 16:52:59 följande:

Åh vad spännande . Helt otroligt hur kroppen fungerar, att den lixom tillverkar en människa!! :)

Ja! Och att få se det på skärmen var så himla skönt! De vrider ju liksom skärmen mot än och visar jättetydligt!

Har du några nya magbilder att dela med dig då? Så man kan drömma sig lite längre, haha! Vilken vecka är du i nu? :)

Hur går det för dig dahlia? Hur mår du? Du måste väl ha ägglossning hyffsat snart? :D
  • dahlia92

Japp har äl nu några dagar tidigare än vad appen sa så det var tur jag hann med o testa. Tror inte det blir något denna gång heller dock. Ingen äl-flytning bara illaluktande flytningar typ. Och vi får knappt till det alls då jag jobbar sent och långa dagar varje dag och då ska sambon sova tidigt för han ska upp i tid osv. Så har inga förväntningar. Fick till det igår hoppas det räcker. Ska försöka förföra honom ikväll med haha. Har inte sagt denna gången att jag har äl. Mest troligt märker han nog det ändå xD.

Herregud v26. Är så avis. Kommer aldrig få sån fin mage känns det som :/

Svar på tråden ömma bröst!