• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Vad skönt dahlia! Hoppas ni får tid snart :)

Vilken söt bebis ???? mysigt! Vad gick fel? :(

• Acire94

Tänkte skicka lite bilder så får ni se hur det jag ser ut och lille bebisen på ultraljudet! Förövrigt så har jag haft en hemsk graviditet :P Är fortfarande illamående och går in i vecka 24 imorgon, ordentlig foglossning sen vecka 17 och allmän trötthet  :P Men man ska egentligen inte klaga :)

• dahlia92

Tjejer!! Kan inte tro att det är sant.

Jag har plussat idag! :D

På egen hand utan utredning så det är skönt att vi funkar, bara att det tar lite längre tid. :)

Är på bim+1 men strecken är inte riktigt lika starka, tror ni det är nån fara? Ska köpa digitalt imorn när jag är i stan tänkte jag. :)

• dahlia92
    Johannah01 skrev 2015-02-04 07:39:06 följande:

Åh grattis !!! :D vad roligt för er!

Tack. :D Jaa som vi väntat haha ^^
  • dahlia92
    Johannah01 skrev 2015-02-04 11:57:11 följande:

Spännande :) nu har du mycket framför dig! ;) hihi

Ja verkligen, nästan så jag får lite ångest haha. Hur är mammalivet? Är det som du trodde eller ännu bättre?? :)
  • Johannah01

Det är inte alls som jag trodde! Hade önskat att någon berättar för mig innan hur det är, så att jag hade varit mer förberedd! Ammar 24/7 typ och hinner inte ens gå på toaletten på dagarna ;) Ordet "Mammaledig" är ett skämt! Det är verkligen mer än ett heltids jobb! Men samtidigt är det verkligen mysigt med bebis, men ibland slår amningshormonerna till å då bara man gråter, men det är helt normalt, men det är iaf bättre än de va precis efter förlossningen för då hade jag så mycket hormoner att ja va rädd för mig själv !! Haha ja de har sina up and downs å va mamma om man säger så:) längtar tills i sommar när vi inte behöver amma lika mycket å vi kan sitta ute å amma så man kommer ut lite mer :)

Svar på tråden ömma bröst!