• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Hur känns det nu då? Har du berättat ser för någon? Vad sa killen?? När blir bebisen beräknad ungefär??:)

• dahlia92

Haha men gud vad skriver du??? Ärligt talat har haft en klump i magen ett par dagar då det slog mig att vi faktiskt har två hundar. (Och två katter med dom kräver ju inte lika mycket som en hund) Hade precis kommit fram till att det blir säkert inga problem alls och sen skriver du så :( Hur ska vi få det att gå ihop? Haha..

Det känns faktiskt jättebra. Inget illamående eller nåt så det är skönt. Sambon blev glad, skönt för honom att veta att han fungerar :) Vi fick hem brev till utredning dagen efter jag plussade, ironiskt haha..

Det är bara min syster som vet än så länge. Mest för att jag inte vet hur jag ska berätta för mamma haha. Syrran var den första jag ringde till direkt när jag plussade. :) Före sambon haha.. Om allt går som det ska så blir det runt 5 oktober. Känns som detta faktiskt kom i precis rätt tid. :)

• Johannah01

Vad mysigt! Grattis igen! Ja man får hjälpas åt, förbered killen på att du kommer amma heeeela tiden å att han kommer få göra mycket så att ni inte bråkar som vi gjort :|

Men vi har det mysigt för de mesta men inget var ju som man tänkt sig ????????

• dahlia92

Tack.:D Åh har ni bråkat. :( Då lär vi göra det med. Så fort jag säger att han får hjälpa mig med djuren sen så är det "mina djur" Tack o lov kan min mamma hjälpa mig med dom. :)

Som med kattlådan nu. Vem får städa den?? Han bryr sig verkligen inte fast jag sagt att det är bättre att han gör det. :/

Kan tänka mig att det inte blir som man trott. Men förhoppningsvis blir det toppenbra ändå. :)

• Johannah01

Tvätta händerna bara så kan du göra rent lådan utan problem :) gå me i Amningshjälpens slutna grupp på Facebook, massa bra att lära sig! :)

• dahlia92

Haha ja, jag står där med handskar och tvättar ordentligt efter. :) Oki tack för tips. :) Måste man bli inbjuden? Den är helt hemlig eller? Vill inte att någon ser än att jag är med i en sån sida. :)

• Acire94

Ojj har inte varit inne här på ett tag, men GRATTIS!! Sååå himla glad för din skull Dahlia92 :D :D Skönt att veta att allt fungerar och så himla kul för er!

Hoppas allt går bra! Har du tagit ett digitalt än? :)

Här är det lite mindre än 3 månader kvar och jag känner mig gigantisk :P Hoppas du slipper fogossning i alla fall så du kan gå ut med vovvarna :) Förövrigt så sköter min sambo kattlådorna och har gjort det sen plusset kom :P

STOOOR kram på dig!

• dahlia92
    Acire94 skrev 2015-02-14 22:46:33 följande:

Ojj har inte varit inne här på ett tag, men GRATTIS!! Sååå himla glad för din skull Dahlia92 :D :D Skönt att veta att allt fungerar och så himla kul för er!

Hoppas allt går bra! Har du tagit ett digitalt än? :)

Här är det lite mindre än 3 månader kvar och jag känner mig gigantisk :P Hoppas du slipper fogossning i alla fall så du kan gå ut med vovvarna :) Förövrigt så sköter min sambo kattlådorna och har gjort det sen plusset kom :P

STOOOR kram på dig!

Tack så mycket. :D Aa verkligen jätteskönt, speciellt för sambon som alltid trott att han inte skulle kunna bli pappa så det är kul. :)

Tog ett digitalt samma dag som jag plussade, sambon trodde inte på mig förs jag tog ett digitalt så han köpte med det. :) Har inga direkta symtom bara mina bröst som är spända och att jag är hungrig hela tiden så jag hoppas att den inte dött..

Ojj vad fort tiden går. :) När var du beräknad? Vet du vilket kön det blir än? Vilken snäll sambo du har.. :) Min går ju knappt ens ut med hundarna när jag ber honom så vi lär bråka rejält i början. xD
  • Acire94
    dahlia92 skrev 2015-02-15 10:28:52 följande:
    Tack så mycket. :D Aa verkligen jätteskönt, speciellt för sambon som alltid trott att han inte skulle kunna bli pappa så det är kul. :)

Tog ett digitalt samma dag som jag plussade, sambon trodde inte på mig förs jag tog ett digitalt så han köpte med det. :) Har inga direkta symtom bara mina bröst som är spända och att jag är hungrig hela tiden så jag hoppas att den inte dött..

Ojj vad fort tiden går. :) När var du beräknad? Vet du vilket kön det blir än? Vilken snäll sambo du har.. :) Min går ju knappt ens ut med hundarna när jag ber honom så vi lär bråka rejält i början. xD
    Haha det är säkert rätt vanligt ;) Jag tog ju ett digitalt först så det var ju bara att visa för sambon direkt men jag blev dock ledsen när det försvann efter några dagar (batteriet tar ju slut :P).  Så länge du har symptom behöver du nog inte oroa dig :)

Min lillkille är beräknad den 3e maj! Ja min sambo har varit helt underbar hela tiden.. Jag har ju mått så himla dåligt i princip hela graviditeten och han har verkligen gjort allt för mig och har till och med åkt hem till mig om jag har mått dåligt! Jag är sååå glad att jag har varit arbetslös ärligt talat för jag har kunnat vila mycket :)

Svar på tråden ömma bröst!