dahlia92 skrev 2015-02-18 22:35:59 följande:
Aww vi är också inne på nästan samma, fast Leon

eller jag.. Sambon tvekar lite men vi har ju ett bra tag kvar att fundera..
Jaa jag går också där. Var där igår på hälsosamtal. Vågar inte skriva vad min barnmorska heter om hon kommer och läser men hon var helt flummig. Både jag och sambon tyckte det men hon var ju hur gullig som helst så får väl behålla henne haha. Har nästa tid 24 mars och fattar inte riktigt vad vi ska göra då eftersom jag inte kommer få göra något ultraljud förs i v18. Betalade ni det i Lidköping själva då eller? Vill ju gärna veta om jag har en bebis i magen innan v.18 liksom. Men men är väl bara att hålla ut...

Nej vad kul hur lika man tänker ;) Jo det är ju ett tag kvar :) Vi bestämde oss inte förrän vi visste vilket kön det var i vecka 25 :P
Åh vad kul, då kanske vi ses där någon gång! ;) Tror jag ska dit den 25e mars dock, haha :P Tror bara det är två barnmorskor där så jag vet vem du menar, men hon verkar jättegullig så det blir nog bra ändå! Första mötet är ju mest att ni får prata om att man inte ska röka och dricka och så skriva i massor uppgifter om dig och din sambo typ (om det var samma). Nästa möte är själva inskrivningen men det hände väl inte jättemycket där tror det är blodprov och sånt bara :)
Nepp, hon såg inte så mycket för jag var där rätt tidigt (ärligt talat försökte hon knappt) och sen hade de ingen tid i Skövde då jag behövde gå så då frågade de om jag kunde tänka mig att göra det i Lidköping istället och det är jag glad att jag tackade ja till!
Jag har haft rätt många ultraljud då jag blödde i typ vecka 8-9 plus att jag var inlagd i vecka 5 och så fick jag ju ett par ultraljud efteråt också för att kolla så att jag inte hade utomkveds :)