• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92
    Acire94 skrev 2015-04-14 00:39:17 följande:

Hej! Min lilla kille kom igår natt (den 13e) 02.12 :) Det vag en hemsk förlossning men åh vad jag älskar den lilla killen!

Grattis igen <3 Han är så fin
  • Johannah01

Grattis!!!!! Vad söt <3 ja fy det är hemskt att föda barn, jag hade fruktansvärd panik och det gjorde så sjukt ont. Men tackar Gud för epidural ;P MEN man glömmer bort hur ont det gjorde och nu längtar jag redan efter att få göra om det. Om typ 3år ;) vilket jag var bestämd att aldrig göra om för några veckor sedan ;) . Men mår ni bra annars?

Dahlia , jo nu har jag kommit in i mamma rollen, njuter på ett helt annat sätt, har varit väldigt svårt med amningen, hon stannade till i vikten så fått ge ersättning extra men nu vägrar hon bröstet så fått sluta amma :(

Annars hår allt jätte bra, jag har verkligen en underbar dotter och är så glad att hon mår bra. Hur mår du??

• dahlia92

Haha. Säg inte att det är hemskt. Ni skrämmer mig. :D Brukar väl vara så, att man några veckor efter vill göra om det. :)

Åh vad tråkigt med amningen :/ Det är typ värsta mardrömmen. Vill att det ska funka så länge som det går.. Hon är snäll och så din lilla?? Hur går det på nätter och så? Är det lite sömn som gäller? :)

Jag mår väldigt bra. Mådde jättedåligt v 7-8 sen blev det lite bättre med några spyor då och då fram till v.12 ungefär. Nu undrar jag om jag verkligen är gravid för jag mår så bra? Och ser mest lite småfet ut inte riktigt gravid. Ska bli skönt att se den lilla snart. :)

• Acire94

Tack! Jag tyckte dock inte edan gjorde något alls i slutet, kunde lika gärna skitit i den :P Jag vet inte om jag vågar göra det ärligt talat >.<. Jo vi mår bra, lillgrabben fick gulsot så fick sola i två dagar och gick ner mer än de 10% i vikt typ.. Så det blev solning och ersättning då min mjölk inte hade kommit igång tillräckligt, har också problemet med att han inte vill ta bröstet nu.. Men har man massor tålamod och han vaknar av sig själv (annars måste vi mata var tredje timma :( ) så går det ibland ^^

Men nu ligger han här i babynestet och sover djuupt :)

• Johannah01

Dahlia! Nu börjar det ju närma dig för dig? Hur går det? Hur är det? Vad blir det för kön? Hoppas du mår bra :) min dotter är redan 9månader, helt sjukt! Börjar gå i tankarna att snart skaffa en till :P haha kram!

• dahlia92
    Johannah01 skrev 2015-09-13 21:35:08 följande:

Dahlia! Nu börjar det ju närma dig för dig? Hur går det? Hur är det? Vad blir det för kön? Hoppas du mår bra :) min dotter är redan 9månader, helt sjukt! Börjar gå i tankarna att snart skaffa en till :P haha kram!

Jaa. :D V.38 idag så nu är det inte långt kvar. Troligtvis en pojke. :) Mått hur bra som helst, klättrar dock på väggarna av att gå hemma nu sista veckorna. Ska ringa arbetsterapeut nu dock då jag antagligen behöver skenor till händerna haha!

Så stor tjej redan ju! Vad tiden går. :) Hur funkar allt? Vad roligt med en till snart då kanske. Du får berätta sen om det blir dags.. Glad
  • Acire94

Hej! Det går jättebra för oss, förutom att vi är trötta hela tiden, haha. Leo är 6 månader om typ en vecka nu! Helt sjukt hur fort tiden går :). Vi börjar nästan fundera lite vi med! Ska gifta oss om en och en halv månad också :D

• Johannah01

Vad blev det dahlia? Hur gick det? Berätta om förlossningen!
    Igår plussade jag med nummer 2. Så går allt vägen får jag ett barn till i juni nästa år :) 18 månader emellan :D

Svar på tråden ömma bröst!