• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Nidblödning är för sent men rester borde det inte heller vara för jag skulle haft mens då! (kollade tillbaka några månader i P-tracker appen) Men det är konstigt att det är så lite, kan man ha det om man är gravid? Lät ju så när jag pratade med barnmorskan men jag vet inte! Ska jag testa imorgon bitti ifall att?

• dahlia92

Ja testa imorn, skadar ju inte. :) ska också testa imorn, börjar tröttna på varken plus eller mens nu :(

• dahlia92

Åh vad tråkigt :/ inte kollat än, ska gå upp strax. Försöker hålla på det för jag vill inte bli mer besviken. Känner mig inte gravid och min sambo sa förut "du är inte gravid, du spyr inte som dom gör på film" haha..

• dahlia92

Ne är inte gravid :/ tog först testlagrets o fick negativt, så tog digitala och fick ej gravid. Men var är min mens då??? Min kropp har aldrig hoppat över mens förut. När har jag isåfall ägglossning igen? Hatar o inte ha koll på saker haha. Blir o beställa massa nya grav o äl-test nu då

• Johannah01

Men åå vad jobbigt . Ja som trodde ja skulle gå in å se två som fått plus.. :) aja bara att mysa vidare!

• dahlia92

Haha ja precis :) har varit iväg hela förmiddan och kände mensvärk så visste att den skulle komma idag. Kom hem för en stund sen o gick på toa och visst har den börjat. Haha är det inte typiskt? Bara för att jag testade med ett digitalt idag var mensen tvungen o komma precis efter lixom.. men är riktigt glad över att den äntligen kom för då kan vi börja om :)

Svar på tråden ömma bröst!