• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-03-07 21:48:28 följande:
    Tack Jenkis och ni andra med!! Kram
    Känn dig som hemma! En trevlig och hjälpsam tråd precis som ÄD-tråden.
  • Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-03-07 10:32:19 följande:
    jag ska flytta mig i listan  

Någon mer som önskar bli flyttad ?
    Mja inte riktigt ännu. Byter på tisdag.
  • tusa
    Jenkis skrev 2014-03-07 21:47:39 följande:
    Så kände jag med, men inte min sambo på samma sätt... Sen hade vi såklart vår dotter att ta hänsyn till med. Vilket liv skulle hon fått? Fy! Tur att man inte vet vad livet tänker ta med en på för äventyr...

Nej, tur åt oss alla nu!
    Nej, man kan aldrig veta vilka svängar livet tar, bara att hålla i sig och hänga med!! Cool

Ska på körhelg(alltså sång, inte bil..) så närmsta 2 dagarna kommer iaf susa förbi, förhoppningsvis kanske lite jobb i veckan så torsdagen kommer foort!! Ju närmare det drar sig ju svårare att vänta och ju mer skrämmande att vi faktiskt kommer få se hjärtverksamhet, eller inte... Jag tror ju att allt är väl, det känns ju så, men vi vet ju inte förrän vi vet liksom..

Mår annars oförskämt, kanske oroväckande bra. Visst är det nu snart illamåendet kommer? v.6+2 idag..
  • Danisen
    tusa skrev 2014-03-08 00:05:10 följande:
    Nej, man kan aldrig veta vilka svängar livet tar, bara att hålla i sig och hänga med!! 

Ska på körhelg(alltså sång, inte bil..) så närmsta 2 dagarna kommer iaf susa förbi, förhoppningsvis kanske lite jobb i veckan så torsdagen kommer foort!! Ju närmare det drar sig ju svårare att vänta och ju mer skrämmande att vi faktiskt kommer få se hjärtverksamhet, eller inte... Jag tror ju att allt är väl, det känns ju så, men vi vet ju inte förrän vi vet liksom..

Mår annars oförskämt, kanske oroväckande bra. Visst är det nu snart illamåendet kommer? v.6+2 idag..

Jag har mått illa i minst 2 veckor redan. Äter dåligt, men försöker att få i mig ofta och lite . Lite cola funkar faktiskt bra. Vaknade nu för en stund sedan och då är mina bröst inte så ömma som de varit? Haft riktigt ont men inte nu, man kan inte låta bli att undra varför, det är kanske så det är till och från? Skulle du göra vul den 13:e?
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-03-07 21:51:07 följande:
    Känn dig som hemma! En trevlig och hjälpsam tråd precis som ÄD-tråden.

Härligt!! Det är precis vad man behöver för att lugna gravidnojjorna. Kan ju inte ta ut allt på maken Kram
  • villsågärna38
    Danisen skrev 2014-03-08 07:31:21 följande:
    Jag har mått illa i minst 2 veckor redan. Äter dåligt, men försöker att få i mig ofta och lite . Lite cola funkar faktiskt bra. Vaknade nu för en stund sedan och då är mina bröst inte så ömma som de varit? Haft riktigt ont men inte nu, man kan inte låta bli att undra varför, det är kanske så det är till och från? Skulle du göra vul den 13:e?

Det där med brösten brukar gå och komma. Nog inget att oroa sig för! Kram
  • Danisen
    villsågärna38 skrev 2014-03-08 07:40:19 följande:
    Det där med brösten brukar gå och komma. Nog inget att oroa sig för! Kram

Tack snälla man är ju så himla nojig. Hur mår du? Kram
  • villsågärna38
    Danisen skrev 2014-03-08 07:46:40 följande:
    Tack snälla man är ju så himla nojig. Hur mår du? Kram

Jag mår rätt ok. Illamående som går och kommer. Inte riktigt lika trött längre så blir nojjig av det Men vet att det kan variera från dag till dag efter några veckor. Försöker hålla mig lugn och vara glad. Men det är inte alltid helt lätt. Går in i v 10 idag. Kram
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015