• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • villsågärna38
    johjen skrev 2014-03-09 19:09:31 följande:
    Dricker inget kaffe alls och min barnmorska sa att en burk om dagen.är ingen fara alls. Känns lite ohälsosamt och dricka Cola men bättre än ta tabletter ändå känner jag. Är ju i vecka 10 och hoppas det blir bättre snart!

Håller helt med! Mådde illa till v 18 sist, hoppas på lite kortare den här gången Såg att vi var synkade och hade samma BF tom. Nu är ju min bara prel efter vul i V8 och egna beräkningar men ändå kul ju Kram
  • Linblå

Ha! I förmiddags fick jag hulka för första gången. Plastfarsan blev jätteglad och tyckte att nu vet vi att det går åt rätt håll :)

• tusa
    Linblå skrev 2014-03-09 20:38:10 följande:
    Ha! I förmiddags fick jag hulka för första gången. Plastfarsan blev jätteglad och tyckte att nu vet vi att det går åt rätt håll :)
    Hurra!! Tungan uteCool
  • Pluttemor

Godmorgon alla damer!

Någon mer som sover oroligt och e uppe flera gånger på natten? Ush, hade en sån natt idag. Vet inte om det har med att jag såg filmen 12 years a slave

• johjen
    Pluttemor skrev 2014-03-10 06:22:28 följande:
    Godmorgon alla damer!

Någon mer som sover oroligt och e uppe flera gånger på natten? Ush, hade en sån natt idag. Vet inte om det har med att jag såg filmen 12 years a slave

Är uppe minst en gång per natt och ligger vaken en stund..
  • villsågärna38
    Pluttemor skrev 2014-03-10 06:22:28 följande:
    Godmorgon alla damer! Någon mer som sover oroligt och e uppe flera gånger på natten? Ush, hade en sån natt idag. Vet inte om det har med att jag såg filmen 12 years a slave

Har du haft mardrömmar? Jag drömde jättemycket för nån vecka sen. Allt ifrån att jag var jagad av mördare till att maken var otrogen. Sov hur oroligt som helst Är nog hormonerna ihop med filmen!! Har sovit som en kratta i helgen men det har berott på dottern. I natt har vi alla sovit jättebra. Så skönt! Märker att jag mår mer illa då jag är trött! Hoppas att du får en bättre natt i natt! Kram
  • Thesse86

Ringde kliniken i Umeå nu på morgonen och berättade att vi testat positivt på vår TD. Hon gav mig en tid för VUL den 3/4!!!! Har inte ni andra får gör det typ i vecka 8? Vi kommer då att ta det i V 9 (8+3)... Känns ju som en evighet.... Typ 4 veckor dit :( hur ska man klara sig till dit?

• Jullan
    Thesse86 skrev 2014-03-10 09:05:51 följande:
    Ringde kliniken i Umeå nu på morgonen och berättade att vi testat positivt på vår TD. Hon gav mig en tid för VUL den 3/4!!!! Har inte ni andra får gör det typ i vecka 8? Vi kommer då att ta det i V 9 (8+3)... Känns ju som en evighet.... Typ 4 veckor dit :( hur ska man klara sig till dit?
    Jo det verkar som att de flesta har fått gå i vecka 8 men jag ska på VUL först på onsdag och då är jag i vecka 9 (8+2). Det har varit en lång väntan men tänker att desto senare man går desto mer kan man se?
  • fruwiberg

Jag hade en mörkbrun flytning i lördagskväll. Så jag sov knappt en blund igår natt och under gårdagen fick jag på toaletten varje timme. Det har inte kommit något mer och inget färskt blod. Snacka om att detta tar på ens psyke.... kan inte v 13-14 komma snart!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015