tusa skrev 2014-03-08 19:54:17 följande:
Guuud vad lustigt och skönt att ni skriver om just bröst som slutar ömma och känns nästa vanliga igen, för precis så var det i morse för mig och tårarna brände i ögonen hela morgonen för att nu var det ju kört, första tecknet på att grav. var över!! Brösten är nästan enda symptomet jag har, förutom några kvällar med illamående förra veckan och något udda stick/drag i livmodern, men det slutade nog åxå ca förra veckan så jag är väldigt noga med att trycka lite i brösten ibland under dagen, för att förvissa mig liksom. Testar ju varje morgon åxå ännu...vet inte när jag slutar, men har nästan 20st stickor kvar...
Villsågärna, så skönt att du snart är i den magiska v.12!! Vill åxå vara där...
Någon frågade, ja, VUL 13/3 kl.3
När alla har fått sina VUL, så kanske symptomletarjakten lugnar ner sig
Jag funderar mindre på det i alla fall. Såklart känner jag fortfarande efter, men är lugnare.
Jag har dammsugit internet på mammakläder i stället
. Samma överallt känns det som. Verkar finnas några populära märken och de säljer nästan alla websidor är min sammanfattning.
Några som har mycket och faktiskt inte samma som alla andra är ASOS.
Nu vet jag inte om jag trampar någon på tårna, men vad fasen är det som säger att bara för att man är gravid vill man ha ett stort jäkla tryck över hela framsidan! Fy! Äger inte en enda T-shirt med tryck och tänker inte köpa någon nu heller
80-talsfasoner
Smaken är som baken som sagt och jag kanske är jäkligt ute