• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jenkis
    Moolie skrev 2014-02-19 14:48:01 följande:
    Jag är både förstoppad och lös! :) Kroppen gör uppror tills hormonerna rättat till sig! :)
    Jag med. Typ varannan dag sådär. Kan ju bero på att jag äter katrinplommon när det känns hårt och så dan efter blev effekten för bra och då äter jag inte och så håller det på...

Men riktigt OK känns det inte nej.
  • Jenkis

Fyra dagar utan blod och så helt plötsligt rött färskt från ingenstans. Nu sitter jag här med mensvärk och undrar såklart om det är växtvärk och känsliga slemhinnor när det växer så det knakar eller om mensvärken skall bli värre och ja ni vet...

Det enda man kan göra är väl att försöka att inte stressa upp sig och att ta det lugnt, men inte för lugnt för pyret mår ju bra av motion/cirkulation i livmodern + att blod retar graviditeten, så det är bättre att det kommer ut så fort som möjligt/inte blir liggande.

• Pluttemor

Jenkis, hoppas att det bara är kroppen som vill rensa ut lite blod och att det inte har något med pyret att göra. När får du göra VUL? Förhoppningsvis kan det lugna dig.

• Hoppfulla Fia

Hej! Jag hoppar gärna in här. Pulsade idag för första gången i mitt liv. Jag är GRAVID! Kan inte riktigt fatta det. Har egentligen test dag på söndag. Mår illa och kan inte vara lyckligare.... Hurra!!!!

• tusa
    Hoppfulla Fia skrev 2014-02-19 18:12:17 följande:
    Hej! Jag hoppar gärna in här. Pulsade idag för första gången i mitt liv. Jag är GRAVID! Kan inte riktigt fatta det. Har egentligen test dag på söndag. Mår illa och kan inte vara lyckligare.... Hurra!!!!
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}PlusSkål{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}   GRATTIS OCH VÄLKOMMEN!!

Jag kom hit idag med, plussade igår Cool Har inte heller fattat riktigt Tungan ute
  • johjen

Lös och hård i magen om vartannat. Konstant lätt illamående och kan idag endast äta vitt bröd och melon..

• Moolie
    Jenkis skrev 2014-02-19 16:32:55 följande:
    Jag med. Typ varannan dag sådär. Kan ju bero på att jag äter katrinplommon när det känns hårt och så dan efter blev effekten för bra och då äter jag inte och så håller det på...

Men riktigt OK känns det inte nej.
    Nä, när jag blev dålig i magen trodde jag först att det var mensen som var på G....!

Fortsätter med humorn i denna tråden. :P Orgasmerna har faktiskt börjat bli lite obekväma...! Drar riktigt ordentligt nedanför ljumskarna... Usch! Tradigt!! :/
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015