• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • johjen

Så trött idag.. Lite väl myket aktiviteter i helgen och har varit och är helt slut idag, Hoppas jag kan gå hem tidigt och vila mig i kväll för nu vill jag bara sova..

• bringiton14

Hej på er och grattis till er alla!! Jag tillhör inte er än utan började spruta i torsdags och ska på första VUL på onsdag. Är i stort behov av hopp och pepp, och blev därför glad bör jag såg den här tråden :) Är så rädd att inget ska funka..

• Pluttemor
    bringiton14 skrev 2014-04-14 15:36:08 följande:
    Hej på er och grattis till er alla!! Jag tillhör inte er än utan började spruta i torsdags och ska på första VUL på onsdag. Är i stort behov av hopp och pepp, och blev därför glad bör jag såg den här tråden :) Är så rädd att inget ska funka..

Lycka till när det väl är dags!
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor
    johjen skrev 2014-04-14 14:24:34 följande:
    Så trött idag.. Lite väl myket aktiviteter i helgen och har varit och är helt slut idag, Hoppas jag kan gå hem tidigt och vila mig i kväll för nu vill jag bara sova..

Jobbigt att vara trött. Känner igen känslan när man e trött på jobbet och bara vill komma hem. Hoppas att du fick vila ut lite och sluta tidigare.
  • Lillebrorsfaster

Detta med att vakna mitt i natten är helt klart en rutin nu.... Men fruktansvärt jobbigt..tänk att få sova en hel natt i sträck! Det måste vara kroppen som förbereder sig inför bebis? Eller hur ska man tolka det..?

• johjen
    Pluttemor skrev 2014-04-14 19:51:25 följande:

Jobbigt att vara trött. Känner igen känslan när man e trött på jobbet och bara vill komma hem. Hoppas att du fick vila ut lite och sluta tidigare.

Tack Pluttemor! Fick skylla mig lite själv för körde på som attan i helgen och "glömde" av att jag var gravid och de fick jag betala igår.. Somnade kl 19 i soffan och sov i stort sett hela natt förutom lite avbrott för toalettbesök mitt i natten som nu är rutin..
  • johjen
    Lillebrorsfaster skrev 2014-04-15 02:06:15 följande:
    Detta med att vakna mitt i natten är helt klart en rutin nu.... Men fruktansvärt jobbigt..tänk att få sova en hel natt i sträck! Det måste vara kroppen som förbereder sig inför bebis? Eller hur ska man tolka det..?
    Japp håller helt med. Kom inte ihåg när jag sov en hel natt sist. Jag brukar vakna av att jag är kissinödig och måste gå på toa men vad jag har läst mig till så ska man inte vara så kissinödig nu utan det kommer tillbaka senare i graviditeten. Kanske är det så att kroppen förbereder sig?
  • Irma01
    johjen skrev 2014-04-15 09:05:45 följande:
    Japp håller helt med. Kom inte ihåg när jag sov en hel natt sist. Jag brukar vakna av att jag är kissinödig och måste gå på toa men vad jag har läst mig till så ska man inte vara så kissinödig nu utan det kommer tillbaka senare i graviditeten. Kanske är det så att kroppen förbereder sig?

Hej tjejer!

Känner också igen mig. Sedan bara några få dagar tillbaka vaknar jag två-tre ggr per natt....vanligtvis brukar jag sova som en stock! Känner mig trött och ser verkligen fram emot att få vara påskledig

Annars är det bra än så länge, magen börjar synas mer nu, och det hela känns mycket mer verklig.

Har inte hunnit läsa ikapp allt,men grattis till er som harfått positiva resultat och välkommen till er nya!
  • Linblå

Jag har problem att sova på mage, som jag älskar, för brösten gör så förbenat ont.

• Pluttemor

ush, min pollenallergi har dragit igång... Och den enda medicin som jag brukade ta o som brukade hjälpa mig får jag inte ta nu när jag e gravid... 

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015