• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Linblå

Första gången jag kännt mig gravid var nu i helgen. Tjock på kvällarna och lite tung. Även tungt att göra saker. Hoppas det är kallt fram till helgen så att jag kan fortsätta gömma mig i tjockare kläder.  Härligt med sol idag :) 

• Pluttemor

Roligt för dig linblå fast kanske inte så kul att vara tung men det blir på samma gång en bekräftelse

• Linblå

Jag vet inte om tung kanske var rätt beskrivning. Uttänjd kanske är mer passande. Nåt som syns av fler än mig. plastfarsan sa att jag såg ut att vara i femte månaden. Jag vet inte riktigt vad han i sitt minne jämför mig med :)

• Linblå

Jag är i vecka tretton nu. Nästa vecka ska jag på ultraljud och KUB.

Är det förresten någon som vet hur mödravården är i Linköping. Jag är nyfiken på om man får gå på kontroll varannan vecka för att kunna upptäcka TTTS på tvillingar tidigt. Jag visste inte att jag skulle fråga om det sist jag var där. Den barnmorskan var inte så upplagd för att svara på de få frågor jag hade så hon gav inget bra intryck.

• Danisen
    Linblå skrev 2014-04-14 13:35:12 följande:
    Jag är i vecka tretton nu. Nästa vecka ska jag på ultraljud och KUB.

Är det förresten någon som vet hur mödravården är i Linköping. Jag är nyfiken på om man får gå på kontroll varannan vecka för att kunna upptäcka TTTS på tvillingar tidigt. Jag visste inte att jag skulle fråga om det sist jag var där. Den barnmorskan var inte så upplagd för att svara på de få frågor jag hade så hon gav inget bra intryck.

Då är vi rätt så nära i fas . Går in i v.13 på onsdag. Men du vänta tvillingar?
  • Linblå
    Danisen skrev 2014-04-14 13:40:31 följande:

Då är vi rätt så nära i fas . Går in i v.13 på onsdag. Men du vänta tvillingar?
    Senast dom tittade så var det två. Men det kan ju ha ändrats sedan dess men jag hoppas båda biter sig kvar.
  • johjen
    HLC skrev 2014-04-14 08:12:17 följande:
    Hej tjejer!
    Har inte varit inne på tråden på ett litet tag så jag måste läsa ikapp. Har försökt att ta det lugnt, njuta av att faktiskt vara gravid och att få tiden att gå fort, fort, fort. Ikväll är det dags för vårt KUB och nu börjar jag bli riktigt nervös...
    Hoppas att det är bra med er alla! :)

Lycka till!
  • johjen
    Danisen skrev 2014-04-14 11:30:57 följande:
    Provet var bra 6,9 var det på (ska vara under 8,9) och blodvärdet 133

Kul!
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015