bullenochgrisen skrev 2014-04-04 19:26:57 följande:
Ställer min fråga här också. Hur många försök tog det innan ni blev gravida? Var de andra försöken i Sverige? Varför fungerade inte de andra försöken osv osv. / en nyfiken som står i kön men inte vill hoppas för mycket.
Detta är vår första IVF, och det verkar ju går vägen, så här långt. Såg tickande hjärta i v.7+6 och ska nu på ett till VUL/UL på måndag, det blir v.11+5 och hoppas ju innerligt att Liten är kvar och växer son hen ska!!!
Mandelmumsa: Jag är gravid och ganska avslappnad nu, tills motsatsen ev. bevisas!! Det är svårt att bara bestämma sig för att inte vara orolig, men jag gjorde det för några veckor sedan och det funkar, de flesta dagarna iaf!
Jag har haft dagar och perioder när jag inte känt några symptom alls och har åxå varit övertygad om att nu är det över...men så är illamåendet där igen nästa dag, eller brösten svullna och ömma igen på kvällen, så går en dag i taget. Efter förra VUL var jag väldigt lugn och NJÖT av förvissningen att jag faktiskt är gravid, i flera dagar, trots den där osäkra mätningen som gjordes, men nu när jag fått VUL-tid igen är jag faktiskt lite nervös igen...tänk om inget är där längre...
Pluttemor; Åh, så jobbigt med ryggont!
![Gråter Gråter](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-cry.gif)
Vad kan du gör åt det? Vi går till en Thailänsk kvinna för underbar helkroppsmassage/kiropraktik och både min man och jag blev helt återställda och smärtfria efter nägra besök!!
Min höft/knä som värkte som attans de där veckorna jag jobbade så mycket, känns nästan inte av alls nu, så är kanske inte foglossning ändå, pjuh!
Hoppfulla Fia skrev 2014-04-04 20:10:34 följande:
Jag är genomförkyld och tycker olidligt synd om mig själv.. Saknar min kärlek, men vi bor ju på olika platser i Sverige just nu, så det är bara ligga här alldeles ensam å härda ut. Önskar att någon kunde köpa glass åt mig å göra Tea. Buhuhu...
Åh, så jobbigt att du är ensam nu! Varför är han borta och hur länge? Hoppas idag blir en bättre dag för dig