tusa skrev 2014-04-03 16:10:09 följande:
Grattis till fina titten ni fått!

...men duu så jobbigt med smärtor och dropp?!
Hoppas allt går bra och att det inte är något du behöver op för!
Jenkis, ta det iaf lugnt på jobbet och försök inte prestera som om du inte vore gravid!

HURRA!!!

Vilken magi, va?
Själv fick jag samtal idag från kliniken, äntligen!! De hade ju inte fått VUL-resultaten förrän igår(?!) och nu vill de att vi gör ett nytt, för Gyn skriver att de inte mätt(??) embryot alls, och IVF vill ju ha mått på barn, hinnsäck m.m.
De hade visst dålig med tider, men de skulle höra av sig med tid snarast, så det blir nog nästa vecka!
Vi går in i v.12 nästa onsdag, så får vi se ett hjärta då åxå kan jag känna mig lugn, hoppas jag
Jag är verkligen jätteglad och lättad att det är på G, för hade ju
t.om tänkt "fakea" ett NUPP, bara för att få ett till UL!
Ja verkligen riktig magi! Var så nervös och sen visade hon igen först förrän hon hittade bebisen...hann tänka tusen tankar på de fem sekunderna! Så himla skönt att veta att allt ser bra ut och vi är där vi är beräknade -1 dag så det var ju inget att deppa i hop för ;)
Dock så måste jag börja ta Fragmin sprutor varje dag resten av graviditeten och sex veckor efter förlossningen då jag haft en DVT när jag var 19...men men det är väl bara att leva med :)
Gu va skönt att de har hört av sig, men konstigt att de säger att de har mätt något. Fast skönt att få göra ett till UL och se en ännu större bebis :)