• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-05-05 18:42:11 följande:
    Var hörsam:

" target="_blank">

Du klistrar in samma länk som du redan fått respons på. Jag hänvisar till mitt förra svar.

Åter igen... Ohörsamhet av dig.

• UniqueSnowflake

Dessutom är bilden i TS fett missvisande eftersom den visar på en tillfällig tatuering som har noll och intet med riktig "chippning" att göra...
    Den bilden är bara skapad för en tidningsartikel.

• lifebringr
    UniqueSnowflake skrev 2014-05-05 20:58:07 följande:
    Dessutom är bilden i TS fett missvisande eftersom den visar på en tillfällig tatuering som har noll och intet med riktig "chippning" att göra...
    Den bilden är bara skapad för en tidningsartikel.
    Han är mycket lättlurad ja. 
  • lifebringr

"Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas"

Juni 2014.  Trådskaparens tråd = FAIL 

• lifebringr

Trollsänd trollade och blev avslöjad.. IGEN! Som i alla dennes trådar.  

Summa:  Trollsänds trådar har samma värde som ett 1:a aprilskämt. 

(Eftersom han tar aprilskämt och ger ut dem som sanningar)

Undrar vad det blir för någon ny konspirationsteori 1:a April 2016.  

• FDFMGA
    lifebringr skrev 2015-04-11 09:47:44 följande:

Trollsänd trollade och blev avslöjad.. IGEN! Som i alla dennes trådar.  

Summa:  Trollsänds trådar har samma värde som ett 1:a aprilskämt. 

(Eftersom han tar aprilskämt och ger ut dem som sanningar)

Undrar vad det blir för någon ny konspirationsteori 1:a April 2016.  

Ett möjligt nytt tema

www.nature.com/nature/journal/v520/n7545/full/520042a.html
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Aniiee
    Mentat skrev 2015-04-12 13:35:34 följande:

Kul! Jag antar att ni har lagt märke till det men jag påpekar det ändå:
    "Published online 01 April 2015"
    Men, shush! Jag ville ju se om TS skulle nappa......
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • FDFMGA
    Mentat skrev 2015-04-12 13:35:34 följande:

Kul! Jag antar att ni har lagt märke till det men jag påpekar det ändå:
    "Published online 01 April 2015"
    Aniiee skrev 2015-04-12 13:54:29 följande:

Med bara lite fantasi går det att integrera drakteoremet med chemtraailskonspirationen.

Chemtrailandet sker naturligtvis i syfte att göra jorden lite varmare och miljön mer drakbefrämjande.

Faktum är att en knorr på draken skulle kunna vara att Sverige är världsledande på området och att projektet tog sin reella start i och med lanseringen av Saabs stridsflygplan Draken som var först med initiera klimatförändringar i mer industriell skala.

På föregångare som Flygande tunnan skedde detta mer på ad hoc-basis, det vill säga när piloten fick tid kunde han skvalpa ut lite klimatförändrade innehåll ur tunnan.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Mentat
    Aniiee skrev 2015-04-12 13:54:29 följande:
    Äsch, TS kan nog bortse från sådant som ju ändå inte bevisar någonting för den som redan har sett ljuset, sanningen och vägen!
  • Aniiee
    Briana skrev 2015-04-12 15:22:44 följande:

Det är inte långt ifrån på vissa ställen:

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article20613592.ab

Död

Med tanke på att de har en galopperande kikhostepedemi i australien, med över 2000 barn 2011 som krävde sjukhusvård bara i västra Australien, så är det inte så konstigt att de börjar fundera på vad de ska göra. Forskare har börjat varna för att befolkningen har börjat förlora herd immunity, och det kan bli ren katastrof.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Mentat skrev 2015-04-12 15:47:26 följande:
    Äsch, TS kan nog bortse från sådant som ju ändå inte bevisar någonting för den som redan har sett ljuset, sanningen och vägen!
    Sant.
  • Briana
    Aniiee skrev 2015-04-12 16:37:04 följande:
    Med tanke på att de har en galopperande kikhostepedemi i australien, med över 2000 barn 2011 som krävde sjukhusvård bara i västra Australien, så är det inte så konstigt att de börjar fundera på vad de ska göra. Forskare har börjat varna för att befolkningen har börjat förlora herd immunity, och det kan bli ren katastrof.
    ...fast om man tänker ett steg längre, så inser man att om det naturliga urvalet får ha sin gång, så kommer Australien på sikt att få en friskare och starkare befolkning. Och då menar jag både genom att de svaga slås ut (dör) och att de som överlever den verkliga sjukdomen får ett bättre immunförsvar gentemot allt möjligt (inte bara just den sjukdomen) än om de vaccinerats och aldrig behövt gå igenom sjukdomen.

Man kan helt enkelt tänka olika, och man kan även vara orolig för biverkningarna av vaccinet. Självklart ska föräldrarna få avgöra detta. Det blir ju rena 1984-samhället om myndigheterna ska ha rätt att göra invasiva ingrepp på barnens kroppar. Rätten till autonomi när det gäller den egna kroppen (eller sitt barns kropp om det gäller om små barn som inte kan bestämma själva) är som jag ser det viktigare än allt annat.

Tänk vaccinet mot svinisen t.ex., som orsakade så många fall av narkolepsi. Tänk dig om fattiga ensamstående mammor (högavlönade familjer hade ju inte påverkats, de hade haft full valfrihet) hade tvingats välja mellan att ge sitt barn detta, trots att magkänslan sa nej - och att inte få tillräckligt med pengar till livets nödtorft för sig själv och barnet!  Spöke
  • lifebringr

Gudasänd.. hur gick det med chippningen? Aprilskämtet som du spred som din sanning. Fullt igång va?

• lifebringr

Gudasänd drog iväg med svansen imellan benen... av skammen att han trodde att aprilskämtet var på riktigt. 

Tänk om han la samma energi hos AF som på datorn!

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-01-22 18:34:01 följande:
    Jaså, nu är det de religiösa som får ta skulden även för denna nyhet kring mikrochippen som komma skall i maj i år...
    Har du snappat upp några nya aprilskämt som du kan sprida som dina sanningar? Kom igen nuuu Mr myto! :D
  • ulfsas

Gudasänd måste vara den mest lättlurade människa som jag träffat på. Inte ett rätt hittills.

Dessutom så vågar eller så kan han inte ens svara på enkla frågor.

Märkligt...men kul.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...