• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • Vitrysk hockeyhjälte
    tusa skrev 2014-01-24 16:14:57 följande:
    Kolla upp hur pyramidpricipen funkar......De högst upp vet allt, sedan i fallande ordning så vet personerna mindre och mindre om den stora bilden, därför anser jag det inte alls vara omöjligt, eftersom tekniken finns där, att de sköterskor som ger t.ex PKU, inte alls behöver vara medvetna om att de i samma nålstick också implanterar ett mikroskopiskt chip...

För att vara riktigt ärlig så tror jag inte att det kommer ske på stor skala fr.o.m maj -14, och var det meningen så har det läckt ut och kommer skjutas upp pga uppmärksamheten, men det kommer ske, kanske sept.-14, eller in på -15, -16 eller t.o.m -17, men det kommer. Finns inga "om" om det! Att tro annat skulle vara otroligt naivt. Finns ur många akademiker och andra insatta som man bör lyssna på, mainstream media är inte, om det någonsin varit, att lita på. Sök era egna informationskanaler!
    Paranoid much?
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • tusa
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-24 16:24:26 följande:
    Ah, så den tror du på i alla fall? Det brukar annars ligga för foliehattar som dig och Gudasänd att inte tro på förintelsen heller.
    ???
  • Hypnotica
    NoOx skrev 2014-01-24 11:06:15 följande:

PKU testen kanske? Vaccin med chip i, ganska enkelt att genomföra då chippet är så pass litet.

Man kan hoppas det kommer fram med tiden, och då bra bevisat. Inget som säger att det inte redan hänt, för i sverige är tala silver men tiga guld.

Lär vi oss ganska snabbt, och dom som talar om saker som inte riksdagen håller med om är bara knäppa ändå.

För här ljuger inte politikerna.

Och hur ska man se till att de som tillverkar chippet, programmerar chippet och stoppar det i vaccinet håller käften?
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Hypnotica
    tusa skrev 2014-01-24 14:55:35 följande:
    Tja, jag nämner ju inga detaljer och jag är långt ifrån den enda i världen som uttrycker de här känslorna och tankarna, så jag står inte ut från mängden väldigt tydligt, men ja, jag vet att du har rätt, och jag utgår ifrån att min teknik användning är övervakad.

Andra delar av världen, som inte växt upp lika ombonat som vi, ser allt detta mycket tydligare och världen verkar vakna snabbt nu när bollen börjat rulla äntligen, för några år sedan. Jag är inte väldigt aktiv som så, men jag drar mig inte för att diskutera de här frågorna, i hopp om att det kanske kan slå frö hos någon, kanske t.om rädda någons liv..

Lycka till NoOx, jag stödjer dig och jobbar också, så som jag kan.. Hjärta
    Genom att aldrig låta någon använda en spruta på dina barn....?

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • tusa
    Hypnotica skrev 2014-01-24 16:48:43 följande:
    Det du talar om är inte att "öppna ögonen".

Det du talar om att nervärdera och smutskasta människor som inte tror som dig. Så enkelt är det.

Nej, det gör jag inte. Jag förstår mycket väl mekanismerna bakom varför människor väljer att blunda...och som jag sa: jag klandrar dem inte, men det gör mig likafullt både uppgiven och ledsen.
  • tusa
    Hypnotica skrev 2014-01-24 16:45:02 följande:
    Genom att aldrig låta någon använda en spruta på dina barn....?

Ja
  • tusa
    Hypnotica skrev 2014-01-24 16:42:40 följande:
    Och hur ska man se till att de som tillverkar chippet, programmerar chippet och stoppar det i vaccinet håller käften?
    Tror du inte det finns sätt och medtoder för sånt för de som verkligen  vill?

Hur många forskare, vetenskapsmän, uppfinnare och vanliga arbetare för den skull, har inte blivit livegna och tvingade till arbete i Maktens tjänst, e.x under kommunismen och även i USA sedan andra världskriget bara...
  • tusa
    tusa skrev 2014-01-24 17:16:18 följande:
    Tror du inte det finns sätt och medtoder för sånt för de som verkligen  vill?

Hur många forskare, vetenskapsmän, uppfinnare och vanliga arbetare för den skull, har inte blivit livegna och tvingade till arbete i Maktens tjänst, e.x under kommunismen och även i USA sedan andra världskriget bara...
    och nazismen så klart! Var så självklart att jag missade det!
  • Nicke
    tusa skrev 2014-01-24 17:08:49 följande:
    Nej, det gör jag inte. Jag förstår mycket väl mekanismerna bakom varför människor väljer att blunda...och som jag sa: jag klandrar dem inte, men det gör mig likafullt både uppgiven och ledsen.
    Jag tycker att det är du som blundar. Vi kan liksom köra tvärt om leken,
  • tusa
    Niklas2k skrev 2014-01-24 17:42:27 följande:
    Jag tycker att det är du som blundar. Vi kan liksom köra tvärt om leken,

Jag leker inte längre, för gammal för det, men lek på du...Obestämd  En dag kommer du också att sluta...
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...