• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • Kick Ass Girl
    Furtuna skrev 2014-01-24 09:23:22 följande:
    Något jag tycker är intressant är att alla barn har blivit insatta i en blodbank sen 70-talet.. De e visserligen frivilligt och man kan välja att de ska tas bort eller bli anonym.. Jag har länge sagt att jag ska.skicka in ansökan om att mitt o.dotterns ska tas bort från bankenmen inte kommit dit än.. Får väl ta tag i de i år :)

det är ju skitbra. varför ska hon tas bort?
  • beadlover
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-22 15:17:52 följande:
    Jag kanske kan få låna din foliehatt? Har hört att sådana ska stoppa signalerna från att nå fram.

• NoOx
    tusa skrev 2014-01-24 12:52:21 följande:
    PKU var precis det jag också tänkte... Ja, det är skrämmande hur stort förtroendet för makten är här...Hoppas FL inte är representativt för folk i allmänhet! I mina kretsar är man mycket vaknare, öppnare och medveten om hur korrupta människor blir av makt och pengar och exakt hur stark den driften är hos människor, även de som inte är direkta "konspirationsteoretiker". De flesta högutbildade brukar iaf ha vett att förstå att vara skeptiska och iaf kritiska i sitt tänkande och vet, av den mänskliga historien, att makten genom alla tider gjort sitt bästa för att för att växa på andras bekostnad, ibland öppet, ibland i skymundan, men slutar aldrig...

Varför är ni så säkra? Varför skulle just vi i vår tid vara annorlunda? Säkrare? Varför skulle inte vårt samhälle/civilisation kunna drastiskt förändras på mycket kort tid? Varför skulle inte  just vår tillvaro kunna slås sönder och chockas av att okända händelser stiger till ytan? Måååånga folk i olika tider tidigare har fått erfara just det och många av dem satt säkert lika tryggt i sin tillvaro som ni gör nu...

Tro aldrig att ni är bortom det, på något sätt "untouchables"...Vi här och nu är på intet sätt förmer, eller har ens en överlägsen samhällsstruktur än många andra folk i andra tider vars liv tagits över av den galna, hungriga Makten.

Ni vet alla sagor och filmer? Huvudtemat är alltid  "det Goda mot det Onda" och vet ni, det är ingen saga, det är verkligheten vi lever i, här och nu, varje dag, varje generation har sitt eget slag. Men till skillnad från i sagorna så får vi aldrig se slutet där ju de Goda vinner, och det är inte ens säkert det verkliga slutet blir så...vi föds, lever och dör mitt i ett pågående krig och det är upp till oss hur just vår del av det, vårt slag, slutar.

Vi börjar vara många generationer i Sverige nu som inte fått erfara krig, så inte konstigt att det inte längre ingår i vårt medvetande. 

En stat som bedrar, ger sig på sitt eget folk eller bara faljerar sina medborgare totalt i sitt uppdrag med mat, vård, hem och rättvisa finns helt enkelt inte längre i svenskarnas möjlighetsbank! Det är skrämmande, för uppvaknandet kommer att bli otroligt smärtsamt och kanske, i värsta fall, t.om paralyserande.

Det spelar ingen roll om ni tror att vi varit på månen eller inte, att Obama inte är antikrist, att tornen föll pga kraschande plan eller att utomjordingar inte finns, och även om ni är helt säkra på att Sverige kommer finnas och ta hand om er till både ni och era barn, så tänk tanken...

Man behöver inte gå in i panikläge eller fixera sin tillvaro kring det, MEN tänk tanken:

"VAD ÄR MIN PLAN B?" 

Har man barn är vi skyldiga dem det, att ha tänkt tanken, allra minst...

Jag har en plan B. Inte utarbetad i detalj, men jag vet i stora drag hur jag ska kunna se till att min familj kommer kunna bo och äta om allt faller, om våra besparingar över en natt tappar allt värde, om främmande soldater kommer marcherande genom Stockholm, på jakt efter politiska dissidenter/blondiner/kvinnor/arbetarklass, eller vilken kategori som jag tillhör de skulle kunna tänkas vara utefter denna gång. Eller om det inte längre är möjligt att få tag på ätlig mat eller om vårt hus inte skulle vara vårt längre, utan bankens... Allt detta finns i mitt bakhuvud som möjlighet och jag vet att jag kommer kunna lösa det om det skulle hända

Jag kommer förövrigt inte låta en enda nål gå in i mitt barn så länge jag kan styra över det!

plan b skiter sig...allt du skriver här syns, då även för dom som ser allt.

Jag personligen kommer fortsätta samla info om detta så de kommer ut.

deras hemligheter ska bli offentliga, och förhoppningsvis vaknar folk då.
    For Ze LuLz
  • kivirush

Vad jag tycker är intressant är hur det skulle kunna hålla SÅ stora saker som vissa tror på Hemligt. Är verkligen alla på alla de institutioner så korrupta och lojala att det aldrig skulle komma ut? På annat än hemsidor där det redan florerar mängder är helt löjliga och helt osannolika som "Obama är egentligen en trollkarl som har förtrollat världen!" Varför kontaktar det inte seriösa medier med ordentliga bevis?

• Gudasänd
    Hypnotica skrev 2014-01-24 06:53:26 följande:
    Du svarar inte på frågan.

Tror du att människan inte landade på månen?

Ifall jag tror att vi knallade omkring på Månen under farfars teknologiskt primitiva tid?

Ett definitivt NEJ

När vi t.o.m. nu under 2000-talet haft väldiga problem med det tekniska och med vädret att få upp Fugelsången och andra till en höjd som endast är en tusendel, 1/1000, av sträckan till Månen, så kan vi ju givetvis inte ha gjort 6 stycken lyckade resor på raken tur/retur Månen under 1960-talet och början av -70 talet... 

FAKTUM är att hela 40% av svenska folket har insett att månlandningarna bara var bluff:

wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,41250,00.html 

Det finns tusentals bra sajter på nätet som avslöjat NASA:s Månkonspiration 1969-1972. Här är en av mina favoritsajter:

heiwaco.tripod.com/moontravel.htm

• Gudasänd
    NoOx skrev 2014-01-24 07:28:16 följande:
    Ingen här som verkar tro det....synd.
    Och denna din tro baserar du på?

Tror du förresten att det var en Jumbojet som flög in i Pentagon 9/11? 
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-01-24 13:39:28 följande:
    Vad jag tycker är intressant är hur det skulle kunna hålla SÅ stora saker som vissa tror på Hemligt. Är verkligen alla på alla de institutioner så korrupta och lojala att det aldrig skulle komma ut? På annat än hemsidor där det redan florerar mängder är helt löjliga och helt osannolika som "Obama är egentligen en trollkarl som har förtrollat världen!" Varför kontaktar det inte seriösa medier med ordentliga bevis?
    Manhattan-projektet var det 100 000-tals människor som var delaktiga i, men ändå tog det väääldigt lång tid innan någonting läckte ut....
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-24 14:20:56 följande:
    Manhattan-projektet var det 100 000-tals människor som var delaktiga i, men ändå tog det väääldigt lång tid innan någonting läckte ut....

"

Well, as nuclear historian Alex Wellerstein documents frequently at his invaluable site Restricted Data, the secrecy of the Manhattan Project was not all it is cracked up to be. Wellerstein says that the fact that "the Army was working on a new super-weapon that involved atomic energy" was something of an "open secret" in Washington prior to the bomb's use, and, moreover, there were numerous press reports that gave information about the project. "
  • Gudasänd
    Gudasänd skrev 2014-01-24 14:12:22 följande:
    Och denna din tro baserar du på?

Tror du förresten att det var en Jumbojet som flög in i Pentagon 9/11? 
    Det var inget flygplan som körde in i Pentagon:

thewebfairy.com/killtown/flight77.html

Pentagon besköts med kryssnings-missil:

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...