• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 10:21:44 följande:
    Vsg, fick du en uppgift för denna morgon då^^
    Uppgift för morgonen har jag redan, ska städa först.

Se vad som dyker upp under dagen dock .
    For Ze LuLz
  • effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 10:11:58 följande:
    Chippen kommer oavsett hur man gör, dom flesta kommer med tiden göra det frivilligt tyvärr.

www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/ar...

www.dn.se/livsstil/reportage/han-har-ett-chip.../

Bara staten marknadsför det på ett snyggt sätt dvs.

Men att folk ska dö för att dom inte åker in och föder är inte sant. Vissa dör av vaccin, vissa dör på sjukhus...Det handlar nog mer om otur och omständigheter.
    Nej, det har jag svårt att tro, men det är klart - tanken på att ha ett litet chip i armen som läser av en mängd parametrar, som t ex psa-värde - och larmar om värdena blir onormala är både lockande och skrämmande.

Jag hade en relativt  nära anhörig som dog förra året efter att sjukvården ansett att det var onödigt att kolla hans psa-värden. Skelettcancer på grund av metastaserande prostatacancer är ingen hit kan jag försäkra.

Vad gäller vaccination så tror jag inte att det är möjligt att överskatta antalet människoliv som räddats, ett fantastiskt sätt att förbereda immunförsvaret att möta smittor det annars skulle fått mycket svårt att hantera.
  • NoOx
    effemgea skrev 2014-01-25 11:08:39 följande:
    Nej, det har jag svårt att tro, men det är klart - tanken på att ha ett litet chip i armen som läser av en mängd parametrar, som t ex psa-värde - och larmar om värdena blir onormala är både lockande och skrämmande.

Jag hade en relativt  nära anhörig som dog förra året efter att sjukvården ansett att det var onödigt att kolla hans psa-värden. Skelettcancer på grund av metastaserande prostatacancer är ingen hit kan jag försäkra.

Vad gäller vaccination så tror jag inte att det är möjligt att överskatta antalet människoliv som räddats, ett fantastiskt sätt att förbereda immunförsvaret att möta smittor det annars skulle fått mycket svårt att hantera.
    Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.

Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.

Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.

Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.

Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.
    For Ze LuLz
  • chokladgroda
    kouki skrev 2014-01-25 10:14:10 följande:
    Kan du ge något konkret fall i Sverige där en person har dött av vaccin? Som inte redan var sjuk såklart.
    Jag arbetar med medicin och det är faktiskt känt bland oss att dödligheten för vaccin hos friska barn inte är obefintlig. Dock är det acceptabelt att några barn dör pga vacciner eftersom sjukdomarna vi vaccinerar våra barn emot har en högre dödlighet.
  • NoOx
    chokladgroda skrev 2014-01-25 12:03:55 följande:
    Jag arbetar med medicin och det är faktiskt känt bland oss att dödligheten för vaccin hos friska barn inte är obefintlig. Dock är det acceptabelt att några barn dör pga vacciner eftersom sjukdomarna vi vaccinerar våra barn emot har en högre dödlighet.
    Tackar...så slutar jag leta .
    For Ze LuLz
  • kouki
    chokladgroda skrev 2014-01-25 12:03:55 följande:
    Återigen, konkret fall tack?:) 
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 13:22:15 följande:
    Återigen, konkret fall tack?:) 
    Sekretessen stoppar de , hon kan ju knappast hänga ut nån.
    For Ze LuLz
  • korralin
    chokladgroda skrev 2014-01-25 08:20:51 följande:
    Om du lyssnar på bill schnoebelen (den 10 timmar långa intervjun. Minns inte vad den heter) så får du jättegärna skriva sen vad du tror om det han säger. Vet att detta inte är något svar på det du skrev men som sagt, skulle verkligen vilja höra vad du har att säga. Tror även att du skulle finna det intressant faktiskt :)

Oj, den var lång! 

Studerar på heltid så känner inte riktigt att jag har tid/ork att lyssna på den nu, men ska komma ihåg namnet så att jag kan lyssna på den senare!

• kouki
    NoOx skrev 2014-01-25 13:25:50 följande:
    Sekretessen stoppar de , hon kan ju knappast hänga ut nån.
    Någon tidning måste ju skrivit om ett fall någon gång i historien tänkte jag^^Sånt ramaskri som det blev med sömnsjukan efter H1N1-vaccinet t.ex. kan ju inte vara första gången :)
  • NoOx
    kouki skrev 2014-01-25 13:31:41 följande:
    Någon tidning måste ju skrivit om ett fall någon gång i historien tänkte jag^^Sånt ramaskri som det blev med sömnsjukan efter H1N1-vaccinet t.ex. kan ju inte vara första gången :)

www.facebook.com/pages/My-childs-vaccine-reaction/372638272814622

Lite berättelser från var som i världen , vanliga människor då.

sen kollade jag ett par som dött efter vaccination i sverige, får söka vidare då läkemedelsverket fastslagit att dom dog av döden :-P .

Tror nog de kan va intressant att läsa hela obduktions rapporten , återkommer med de om de går som jag vill.

For Ze LuLz
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...