effemgea skrev 2014-01-25 11:08:39 följande:
Nej, det har jag svårt att tro, men det är klart - tanken på att ha ett litet chip i armen som läser av en mängd parametrar, som t ex psa-värde - och larmar om värdena blir onormala är både lockande och skrämmande.
Jag hade en relativt nära anhörig som dog förra året efter att sjukvården ansett att det var onödigt att kolla hans psa-värden. Skelettcancer på grund av metastaserande prostatacancer är ingen hit kan jag försäkra.
Vad gäller vaccination så tror jag inte att det är möjligt att överskatta antalet människoliv som räddats, ett fantastiskt sätt att förbereda immunförsvaret att möta smittor det annars skulle fått mycket svårt att hantera.
Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.
Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.
Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.
Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.
Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.