• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • Gudasänd
    Selfish Geene skrev 2014-04-30 08:16:36 följande:
    Gudasänd: hur blev det? Har bebisarna börjat förses med microchip ännu eller?
    2017 anges annars som året då vi alla kommer att vara mikrochippade:

• Mentat
    Selfish Geene skrev 2014-04-30 08:16:36 följande:
    Gudasänd: hur blev det? Har bebisarna börjat förses med microchip ännu eller?
    Alla undergångsproeter brukar lämpligt nog flytta fram undergången efter hand som de utpekade datumen passeras utan att något händer...
  • Selfish Geene

Nytt datum alltså?
    Vad kommer hända med de hundratusentals microchip som inte kommer till användning i år??
    Tänker dom plantera in 3 år gamla chip i ungarna 2017?
    Det är ju en evighet i teknikmått mätt!
    Man kanske kan betala extra för en uppdaterad version om det blir aktuellt med fler barn?

• FDFMGA
    Gudasänd skrev 2014-04-30 01:36:13 följande:
    Ja, varför skulle inte även spöken kunna göra det? 

Nja, jag tycker du formulerar frågeställningen fel. En rimligare utgångspunkt är att först ställa frågan om det finns spöken och därefter vid ett jakande svar komplettera med uppföljningen vilket intresse spöken har av att - som du formulerar det - "gå rakt genom slidor".
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Gudasänd
    FDFMGA skrev 2014-05-01 15:04:56 följande:
    Nja, jag tycker du formulerar frågeställningen fel. En rimligare utgångspunkt är att först ställa frågan om det finns spöken och därefter vid ett jakande svar komplettera med uppföljningen vilket intresse spöken har av att - som du formulerar det - "gå rakt genom slidor".
    Har du klonat dig till "effemgea" nu ?
  • FDFMGA
    Gudasänd skrev 2014-05-01 19:11:31 följande:
    Har du klonat dig till "effemgea" nu ?
    Njaej, snarare från effemgea till FDFMGA, något som anspelar på före detta FMGA.

Jag tror inte att spöken ränner omkring i slidor som du tror - jag tror inte ens på spöken, men däremot tror jag att det finns internettroll som kan gå rakt genom inboxar. I de allra flesta fall snälla troll, inte desto mindre fanns det för många privata konnotationer i effemgeas inbox, vilket det inte gör - och aldrig kommer att göra i FDFMGA:s.

Det slår mig förresten att du förmodligen inte har en susning om vad jag skriver om: Familjeliv har blivit utsatt för ett antal hackerattacker vilket påverkade säkerheten och anonymitetsskyddet på sajten.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • lifebringr

Det här påminner om domedagsprofeterna som har FEL efter FEL efter FEL efter FEL!

Man ger nya datum när man misslyckats med sin lögn! 

Skål

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-05-01 01:56:58 följande:
    2017 anges annars som året då vi alla kommer att vara mikrochippade:

" target="_blank">

Är det samma källa som din äkta ursprungskälla? Är det samma källa som kommer att ändra

Ur trollbrunnen? 

Ett litet tips: 

Din första länk du presenterade ligger under kategorin HOAX (det står tydligt på sidan. Hoax: Bluff, på engelska).

topinfopost.com/2014/01/22/all-european-newborn-babies-will-be-microchipped-from-may-2014

Gudasänd DEBUNKED

• Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-05-04 16:44:09 följande:

Är det samma källa.....

Var hörsam:

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...