• Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...
  • Bender

Det finns enbart en sannig bakom det hela.

ATTENTION!!!! ATTENTION!!!!

ATTENTION!!!! ATTENTION!!!!
    Bite my shiny metal a**
  • Gudasänd
    Bender skrev 2014-04-27 13:12:07 följande:
    Håller du på att predikar nu igen, Gudasänd?

Get laid, damn you!
    Predikan är livet!  Solig
  • Gudasänd
    effemgea skrev 2014-04-27 13:47:36 följande:
    Men varför ränner de omkring i folks slidor, det tyder på att de inte är fullt så astrala som du tycks uppfatta dem.

Är det förresten empirisk kunskap eller teoretisk? Din kännedom om att spöken ränner omkring i slidor, alltså.

Vad tror du. Kan chemtrails vara ett spår efter spöken som varit på besök i slidor och går från en mer fysisk existens till en astralkropp?

Och vad tror du. Kan de vara ett spöke som hela tiden ändrar mina slidor till skidor? Frustrerande hursomhelst att inte kunna lita på vad man skriver, Mac-spöket, kanske.
    Du skrev tidigare:

Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Via slidan?

Och då svarade jag att givetvis är det en möjlighet!

Varför utesluter du den möjligheten?
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-04-27 19:12:24 följande:
    Du skrev tidigare:

Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Via slidan?

Nej, du skrev "För anden finns inga fysiska hinder...t.o.m. spöken kan gå rakt genom väggar och slidor.."

Nu tror jag allt att du slingrar dig som ett chemtrailspår på himlenFörvånad
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-04-27 19:12:24 följande:
    Du skrev tidigare:

Ser att jag glömde din fråga i uppståndelsen över ditt slingrande.

Nej, det var inte jag som frågade dig om hur själen tar sig in i det befruktade ägget.

Men som vän av ordning skulle jag förklara för själarna  att de borde ta den närmast vägen om jag nu trodde att själarna höll på med att ränna omkring i slidor i onödan.

Kanske man skulle mikrochippa de befruktade ägget, jag menar så att själarna inte ränner omkring i onödan utan får hjälp att hitta närmsta vägen.

De där spökena tycks vara opålitliga ledsagare.Flört
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • daxare
    effemgea skrev 2014-04-27 20:36:30 följande:
    Ser att jag glömde din fråga i uppståndelsen över ditt slingrande.

Nej, det var inte jag som frågade dig om hur själen tar sig in i det befruktade ägget.

Men som vän av ordning skulle jag förklara för själarna  att de borde ta den närmast vägen om jag nu trodde att själarna höll på med att ränna omkring i slidor i onödan.

Kanske man skulle mikrochippa de befruktade ägget, jag menar så att själarna inte ränner omkring i onödan utan får hjälp att hitta närmsta vägen.

De där spökena tycks vara opålitliga ledsagare.Flört

Det är det fundamentala i hela diskussionstekniken han har.

Det och färdiga svar.

Gudasänd, hur många word dokument eller liknande har du?

Då för all dessa länkar och bröte du copy+paste här?

För du lurar ingen att du inte har massor av material, som du bara kör copy och sen paste.

• Gudasänd
    effemgea skrev 2014-04-27 20:28:05 följande:
    Nej, du skrev "För anden finns inga fysiska hinder...t.o.m. spöken kan gå rakt genom väggar och slidor.."
    Ja, varför skulle inte även spöken kunna göra det? 

• Gudasänd
    daxare skrev 2014-04-27 20:46:02 följande:

Det är det fundamentala i hela diskussionstekniken han har.

Det och färdiga svar.

Gudasänd, hur många word dokument eller liknande har du?

Då för all dessa länkar och bröte du copy+paste här?

För du lurar ingen att du inte har massor av material, som du bara kör copy och sen paste.

Klart att man ser till att ha utmärkta svar på frågor som jämt och ständigt återkommer...

Det vore ju rent av idiotiskt att ständigt lägga ner 10-15 minuter till att svara på exakt likadana frågor som jag redan har utmärkta svar på - eller hur?  
  • Gudasänd
    Selfish Geene skrev 2014-04-30 08:16:36 följande:
    Gudasänd: hur blev det? Har bebisarna börjat förses med microchip ännu eller?
    Kanske den stora varningen hjälpte till att avvärja det hela... Skrattande Solig Skrattande
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...